23.11.2010

VARZA CU CIOLAN AFUMAT/CABBAGE WITH SMOKED HOCK PORK

Pentru ieri meniul nostru s-a bazat pe varza:)

Am pregatit varza cu ciolan afumat, placinte cu varza,dar si cu branza....ciorba de varza mai lipsea,dar sa nu exageram chiar asa:)



Ingrediente:(pentru 2 portii)

1 ciolan mic afumat

1/4 varza

1 ceapa

apa, suc de rosii

sare si vegeta

marar







Preparare:



Taiem varza fasii subtiri.

In putin ulei punem ceapa la calit,apoi adaugam ciolanul,doar carnea taiata bucatele,lasam cateva minute, adaugam si varza,acoperim cu apa si suc de rosii, presaram sare si vegeta, punem si mararul tocat marunt si lasam sa fiarba la foc moale mai bine de o ora.






Se serveste cu smantana, sau nu:)



Va pun si o poza cu placintele mele:)

Pofta Buna!

6 comentarii:

maria mihalache spunea...

Unul din preparatele preferate ale lui George.

geta spunea...

am facut si eu varza cu ciolan....a fost tare buna!

Sarea in bucate spunea...

a fost tare buna....am sa mai fac:)!

maria stie george al tau ce e bun:))

Bianca spunea...

Bun, bun!! Si mie imi place varza mult.
Pupici

Le Blog Piquant spunea...

Yumm - imi place la nebuini varza cu ciolan! Placintele nu am incercat pana acum, dar ale tale arata foarte apetisant!

Elena Toma spunea...

Ma omori cu placintele astea! Uite, eu am venit, aducand si stafeta Prieteniei. Este ea insotita si de ceva intrebari, dar aduce numai ganduri frumoase cu ea.