22.11.2010

CORNULETE CU DULCEATA/CRESCENT COOKIES


INTR-UNA DIN ZILELE TRECUTE NE-AM "CALORIZAT" ORGANISMELE CU CORNULETE,UMPLUTE CU DULCEATA DE PRUNE FACAUTA DE MINE:)
RETETA AM LUAT-O DE PE BLOG-UL OANEI:
INGREDIENTE:
450 gr faina
4 linguri de untura
vanilie
2 linguri de otet
2 plicuri praf e cot
9 linguri de apa
dulceata
zahar pudra pentru tavalit
PREPARARE:
Reteta zice ca trebuie sa stingem praful de copt cu otet,apoi il amestecam cu untura bine, bine dupa care adaugam faina ,apa si vanilia ,framantam pana rezulta un aluat nelipicios.
Mie sincer mi-a intrat mai multa untura....de fapt eu am folosit untura vegetala.
Intindem aluatul in fasii dreptunghiulare, punem pe margine dulceata, rulam sa acoperim dulceata, taiem......si taiem fiecare rulada in bucatele mai mici.....oricum fiecare la poate rula dupa bunul plac..mie mi s-a parut asa mai rapid...am facut cateva si in forma clasica:)
Le punem in tava si le coacem 15-20 de minute la 180 de grade.
Dupe ce s-au copt le tavalim prin zahar pudra.
Pofta Buna!

3 comentarii:

geta spunea...

tare bine arata!nu cred ca mai astept Craciunul sa le execut si eu!

felis spunea...

Neaparat trebuie sa incerc si eu...

Prafdesare spunea...

ce bine arata seamana cu cele facute de mama in copilarie