18.11.2010

PULPE DE PUI INVELITE IN BACON/CHICKEN WRAPPED IN BACON/POLLO AVVOLTO NELLA PANCETTA



Facute asa pulpele sunt delicioase...au iesit atat de fragede, carnea suculenta....nu o fi cea mai sanatoasa ,dar cu siguranta cea mai gustoasa:))
Ingrediente:
-pulpe de pui-am avut 12 buc
-fasii de bacon-12 buc
-sare si pieper
Preparare:
Spalam si stergem de apa pulpele, le saram si piperam, nu foarte mult, deoarece baconul este si el sarat si isi va lasa aroma in carne.
Invelim fiecare pupa de pui in bacon, dupa care la dam la cuptor, la 200 de grade pana prind o culoare frumosa,in jur de 40 de minute.
Le servim alaturi de garnitura preferata.
Pofta Buna!

8 comentarii:

Mariana spunea...

Puf!excelente!multumesc de idee;o fac cit de iute,poate miine!Te pup!

geta spunea...

chiar ma gandeam cu ce minunatie de reteta mai apari...super mancare!imi place tare...cred ca am sa incerc si eu,probabil la o masa mai festiva!

Tudor Elena Cristina.... spunea...

mmmmmmmmmm....ce bine arataaaaa.....dupa post o sa le ncerc si eu!la cat mai multe retete!

Sarea in bucate spunea...

va multumesc ..sa le incercati:))se topesc un gura!

Bianca spunea...

Hm....da ce bine ati mancat voi acolo...
Yamy ce bine arata!!!
Trebuie sa incerc odata si eu!!!
Maine fac si eu ceva pulpe dar cu legume cred...ma mai gandesc pana maine:)
Pupici

Uica Mihai spunea...

Pe cat de simpla, pe atat de plina de rafinament reteta ta. Eu ii gasesc radacini in bucataria italiana si imi inchipui deja in cerul gurii finetea carnii de pui cu gustul de fum al Pancettei. In ceea ce priveste postul, Dumnezeu ne iarta daca mancam o asa bunatate cu smerenie si gandindu-ne si rugandu-ne si pentru cei saraci care nu au in farfurie asa bucate.
Domnul sa te pazeasca.
Cu respect Uica Mihai (uicamihai.blogspot.com)

Sarea in bucate spunea...

bianca s-o incerci ca e tare buna!

@ mihai: da ai dreptate...eu incerc sa tin post prin alte cai ,nu prin mancare...si bine zici ca ar trebui sa ne gandim mereu la cei saraci care nu au ce pune in farfurie...

Mariana spunea...

Draga mea:le-am facut azi!Sunt excelente...
Multumesc de idee!
O saptamina excelenta ca si pulpele astea!