03.09.2010

GOMBOTI CU PRUNE/PLUM DUMPLINGS/GNOCCHI CON LE PRUGNE








O RETETA CUNOSCUTA DE TOATA LUMEA...DAR CARE MIE IMI PLACE LA NEBUNIE:)
INGREDIENTE:
IN JUR DE 700 GR CARTOFI
1 CANA DE FAINA
3-4 LINGURI DE GRIS
2 OUA
2-3 LINGURI DE ULEI
2 LINGURI DE ZAHAR
PRUNE
PESMET RUMENIT AMESTECAT CU ZAHAR DUPA GUST
PREPARARE:

CARTOFII SE FIERB IN COAJA ,APOI SE CURATA SI SE ZDROBESC CA SI PT PIURE.
ADAUGAM OUALE, GRISUL, ULEIUL SI ZAHARUL ,AMESTECAM BINE APOI INCEPEM SA PUNEM FAINA.
PRUNELE SPALATE SI TAIATE IN 2,4 DEPINDE DE MARIME ,LE PRESARAM CU ZAHAR.
CU MANA BINE INFAINATA FORMAM BILEDE MARIME POTRIVITA IN MIJLOC PUNEM CATE O BUCATA DE PRUNA SI AVEM GRIJA SA ACOPERIM BINE PRUNA.
PUNEM PE FOC O OALA CU APA,LA FOC POTRIVIT,IAR CAND APA INCEPE SA FIARBA ADAUGAM GOMBOTII SI LASAM SA FIARBA PANA ACESTIA SE RIDICA LA SUPRAFATA APEI.
II SCOTEM DIN APA DUPA CARE II DAM PRIN PESMET RUMENIT AMESTECAT CU ZAHAR.......BUNI RAU:))
POFTA BUNA!

11 comentarii:

Giulia Pignatelli spunea...

che buoni!!! grazie per la ricetta!!

Sarea in bucate spunea...

con GRANDE piacere GIULIA:)UN BUON FINE SETTIMANA

sara & Miki spunea...

Imi place, chiar si departe de casa nu ai uitat de faimosi gomboti cu prune. Te pup.

Bianca spunea...

Yamy...arunca si aici vreo 4 bucati:))

giovanna spunea...

ioooooooi..... ioooooooii.... si iarasi iooooiiiiiii. retete din astea nu se pun pe blog. moooooor. ce buuuuuuniiii.

am sa postez acum despre cartea ce mi-ai facut-o cadou. m-am gandit sa o scanez si sa o fac si eu mai departe cadou. sa se mai bucure si altii de ea. sper ca nu te deranjeaza asta.
te pusi tare

Sarea in bucate spunea...

SARA,CHIAR DACA ESTI DEPARTE NU UITI NIMIC,DINPOTRIVA TI-E MAI DOR DE MULTE CHESTII DE ACASA..DE EXEMPLU UNEI PRIETENE DE AICI ,FIUL A FOST IN ROMANIA PE VARA..CE CREZI CA I-A CERUT SA-I ADUCA DE ACASA?COVRIGI PE SFOARA..AICI NU SE GASESC....:)))

Sarea in bucate spunea...

bia draga cu mare placere.....:)vezi ca-i arunc...prinde-i:))

Sarea in bucate spunea...

vai giovanna cum sa ma supar..bine faci,ca sigur sunt alte persoane pasionate de cupcakes-uri si nu au acces poate la carti:)
hai la gomboti,mai am cativa:)))

Craita spunea...

Draga Bianca,daca tot stau la o aruncatura de bat de Selgros o sa dau o tura si o sa mai iau o forma micuta de covrigei(daca mai gasesc)doar fii buna si trimite-mi adresa ta completa ca sa stiu unde sa trimit pachetul:)Si crede-ma,am s-o fac din toata inima!

geta spunea...

gand la gand cu bucurie!am facut si eu sambata...o sa-i postez cat de curand...foarte buni!

Sarea in bucate spunea...

craita,criata craita:) esti o dulce:

geta ii astept si pe ai tai...deja parca as mai face o tura:)ca asa cum se fac ...rapid si dispar:))