28.09.2010

RULADE DIN PIEPT DE PUI/CHICKEN BREAST ROULADE/PETTO DI POLLO AVVOLTATO


ZILELE TRECUTE AM FACUT CATEVA RULADE DIN PIEP DE PUI,CU INGREDIENTELE AVUTE IN CASA.
SI ANUME:
3 BUCATI PIET DE PUI
PENTRU MARINAT AM FOLOSIT:
MUSTAR
USTUROI PISAT
BOIA DULCE
VEGETA
PIPER
PATRUNJEL VERDE TOCAT
ROZMARIN USCAT
CIMBRU USCAT
SARE
ULEI

AM AMESTECAT TOATE INGREDIENTELE,PIEPTII DE PUI I-AM TAIAT IN 2 ,I-AM BATUT BINE I-AM UNS CU AMESTECUL PENTRU MARINATA,PESTE AM PUS CATEVA FELII DE SALAM SUBTIRI SI O BUCATA DE CEAPA VERDE.
AM RULAT FIECARE BUCATA ,LE-AM PUS IN FOLIE DE ALUMINIU,APOI LE-AM LASAT ASA 1 ORA,DUPA CARE LE-AM DAT LA CUPTOR(190 DE GRADE) IN JUR DE 45 DE MINUTE. PUNETI PUTINA APA IN VAS,INAINTE DE A-L INTODUCE LA CUPTOR.

LANGA AM FACUT UN PIURE DE CARTOFI.....IAR RULADA AM "STROPIT-O" CU UN SOS DULCE-PICANT....HMMMM I-A DAT EXACT CEEA CE-I LIPSEA.....UN GUST PUTIN MAI EXOTIC:))
POFTA BUNA!



Trimiteți un comentariu