28.09.2010

RULADE DIN PIEPT DE PUI/CHICKEN BREAST ROULADE/PETTO DI POLLO AVVOLTATO


ZILELE TRECUTE AM FACUT CATEVA RULADE DIN PIEP DE PUI,CU INGREDIENTELE AVUTE IN CASA.
SI ANUME:
3 BUCATI PIET DE PUI
PENTRU MARINAT AM FOLOSIT:
MUSTAR
USTUROI PISAT
BOIA DULCE
VEGETA
PIPER
PATRUNJEL VERDE TOCAT
ROZMARIN USCAT
CIMBRU USCAT
SARE
ULEI

AM AMESTECAT TOATE INGREDIENTELE,PIEPTII DE PUI I-AM TAIAT IN 2 ,I-AM BATUT BINE I-AM UNS CU AMESTECUL PENTRU MARINATA,PESTE AM PUS CATEVA FELII DE SALAM SUBTIRI SI O BUCATA DE CEAPA VERDE.
AM RULAT FIECARE BUCATA ,LE-AM PUS IN FOLIE DE ALUMINIU,APOI LE-AM LASAT ASA 1 ORA,DUPA CARE LE-AM DAT LA CUPTOR(190 DE GRADE) IN JUR DE 45 DE MINUTE. PUNETI PUTINA APA IN VAS,INAINTE DE A-L INTODUCE LA CUPTOR.

LANGA AM FACUT UN PIURE DE CARTOFI.....IAR RULADA AM "STROPIT-O" CU UN SOS DULCE-PICANT....HMMMM I-A DAT EXACT CEEA CE-I LIPSEA.....UN GUST PUTIN MAI EXOTIC:))
POFTA BUNA!



14 comentarii:

Lia spunea...

Arata tare bine.

geta spunea...

tare bine arata!imi face cu ochiul...

Nadji spunea...

Un plat qui semble délicieux.
j'aime beaucoup ce roulé.
Bonne journée et à bientôt.

VertAnge spunea...

Sos dulce-picant de cumparat sau ai o reteta secreta? :)

Bianca spunea...

Yamy:)

fedora spunea...

Great recipe! Looks so tasty...

All the best!

Sarea in bucate spunea...

MULTUMESC FRUMOS FETELOR!

@VertAnge: e cumparat sosul,ceva sos chinezesc..dar tare bun:)

@Nadji: merci beaucoup!


@fedora: thank you ..it was:))

Craita spunea...

mmm,arata atat de bine,incat as da o fuga pana la tine sa-ti cersesc o bucatica si sunt sigura ca mi-ai da macar o bucatica virtuala,te pup dulce:*

pansy spunea...

mai JM sa stii ca eu sunt nasa !

Bianca spunea...

Mersi pt adresa cu MM. chiar am nevoie de MM albe ca la noi nu se gasesc.
Pupici pe burtica:)

Evelina spunea...

Il iveti la bunatati de acum... din burtica mamei...sa vezi ce pretentios va fi...cand iese la lumina soarelui!
Fain la tine,saliveaza omul uitandu-se doar la poze!

Sarea in bucate spunea...

@ craita: linistita...hai la masa ca te astept:))

@pansy: ...ce draguta esti:):)

@bianca: nu ai pentru ce, sper sa te ajute:)

@multumesc evelina:)...nu stiu..sa speram ca nu o sa fie si sa pape de toate:))
,dar ramane de vazut!

giovanna spunea...

yummyyyyyyy
mi-ar place asa ceva si mie. nu am timp nici sa gatesc. numai paine cu zacusca mananc. iti dai seama cand iti vad bunatatile cum limbez...

Sarea in bucate spunea...

draga te tine, te cred la cat muncesti:) e sti cum e..nu le poti avea pe toate..mie mi-ar place sa pot face asa torturi si in schimb sa pap zacusca :))