11.09.2010

TORT BUST/BOOBS CAKE












UN TORT PENTRU UN AMIC ....AM SA REVIN MAINE CU MAI MULTE POZE, CU SECTIUNE.....SPER SA VA PLACA..EU SUNT MULTUMITA DE EL:)SPER SA PLACA SI SARBATORITULUI:0)
AM REVENIT CU MAI MULTE POZE, INCA NU AM POZE CU SECTIUNEA,PE MAINE LE VOI AVEA.
FACUSEM SI MAI MULTE POZE, DAR, DOAR DUPA CE AM IMBRACAT TORTUL IN CREMA DE UNT, MI-AM DAT SEAMA CA NU AVEAM MEMORIA IN APARATUL FOTO(STUPID ME)
TORTUL ESTE DIN BLAT DE PISCOTURI CU MOUSSE DE PIERSICI SI MOUSSE DE CIOCOLATA.
RETETA DE MOUSSE AM LUAT-O DE PE BLOG-UL DANEZEI http://daneza13.blogspot.com/ FIIND PRAJITURA CU MOUSSE DE CIOCOLATA,PIERSICI SI FRUCTUL PASIUNII.
AM RESPECTAT RETETA APROAPE IN TOTALITATE,DIFERENTA FIIND CA EU AM FOLOSIT PISCOTURI IN LOC DE BLAT DE CIOCO ,IAR IN LOC DE SUC DE FRUCTUL PASIUNII AM FOLOSIT UN COCKTAIL USOR ALCOOLIZAT CARE CONTINEA SI FRUCTUL PASIUNII.
CU ACELASI COCKTAIL AM INSIROPAT SI PISCOTURILE....SI IN LOC DE PIERSICI DIN COMPOT AM FOLOSIT PIERSICI PROASPETE:)

VA RECOMAND DIN SUFLET SA FACETI ACESTA PRAJITURA ....ASA CUM APARE PE BLOGUL EI..EU AM MAI FACUT-O SI NE-A PLACUT MULT!.
CAM ATATA AS AVEA DE ADAUGAT......CE SA VA MAI ZIC? TORTUL A FOST DREPTUNGHIULAR,IAR EU I-AM DAT FORMA TALIEI, SANII I-AM FACUT IN 2 CASTRONASE MICI SI I-AM PUS APOI PESTE TORT....
VA MULTUMESC PENTRU APRECIERI:)
CU DRAG, JUST ME:)



18 comentarii:

Bianca spunea...

Ha, ha...ia uite unde se ascundea talentul din tine doamna!!! Super bustul asta!!! Felicitarile mele!!!!.
Pusi

Bianca spunea...

Presupun ca pasta e din MM...nu stiu parca asa se vede pe ea...elastica si cu alta textura ca pasta de zahar.
Cam ridicate si obraznice sfarcuri are mandra ta, cred ca vor fi mancate primele:))
Super oricum.
Pacat ca ma noi nu se gaseste MM alb ca as lucra si eu mai mult din MM.

giovanna spunea...

ti-a iesit super super! bravo! felicitari. imi plac ff mult volanasele care le-ai pus sus. am sa fur ideea:) te pusi. bravo. f reusit.

Federica Simoni spunea...

complimenti!!!con applauso!!fantastica! buona domenica!!!

Sarea in bucate spunea...

DA,BIA ESTE MM...DAR DE ACESTA DATA AM AVUT BATAI DE CAP CU EA,SE RUPEA....DAR PANA LA URMA AM SCOS-O LA CAPAT:)

Sarea in bucate spunea...

MULTUMESC GIOVANNA.....:)POTI FURA ORICE IDEE:)NU MA SUPAR!

Sarea in bucate spunea...

GRAZIE FEDERICA:) BUONA DOMENICA ANCHE A TE:)

Dana Mariette spunea...

Imi place,arata foarte bine!

pansy spunea...

ce giumbuslucuri faci tu pe aici !cred ca ai muncit ceva la tortul asta !

maria elena spunea...

Foarte reusit!

Craita spunea...

ce fain ti-a iesit,esti foarte talentata:)

Anca (tort.personalizat) spunea...

Ma uitatm la tort.... si nu stiam cine e autoarea... eram invatata cu alt format al pozelor tale. Foarte frumos :*

Sarea in bucate spunea...

va multumesc frumos...tortul a fost un succes,a atras rasetele:))

nicoleta spunea...

Complimente foarte reusit ...am vazut ca a fost apreciat!
ciaooo!

Sarea in bucate spunea...

merci nicoleta:)

gaby's blog spunea...

ce frumos ti-a iesit si ce distractie a fost acolo!
felicitari!!!

Sarea in bucate spunea...

multumesc gaby:)

Anonim spunea...

buna te rog frumos imi poti spune si mie pas cu pas cum sa fac un astfel de tort si mai ales cum sa realizez glazura asta daca e din martipan sau din altceva .. te rog mult.
astept raspuns pe biancabodilcu@yahoo.com