10.09.2010

CHEC CU PIERSICI SI STAFIDE/PEACHES POUND CAKE/TORTA CON PESCHE E UVETTA









AM FACUT ACEST CHEC..DIN 2 MOTIVE:1. AVEAM NISTE PIERSICI MAI MOI SI 2. SA FAC PROBA CUPTORULUI MEU ......UN CUPTOR MIC, PROVIZORIU,SA NE MAI POTOLEASCA POFTA ,PANA(NU STIU CAND VA FI MINUNEA ASTA) VINE TEHNICIANUL DE LA MAGAZINUL DE UNDE NE-AM CUMPARAT ARAGAZUL SI SA NE DEA VERDICTUL FINAL, DE CE NU MERGE CUPTORUL(ELECTRIC FIIND) ....SAU SA-L REPARE SAU SA NI-L SCHIMBE :))ASTEA SUNT PERIPETIILE CAND TE MUTI LA CASA NOUA :)
PANA ATUNCI FARA MANCARE LA CUPTOR:))
VA DORESC UN WEEKEND PLACUT!


5 comentarii:

Bianca spunea...

Chiar am remarcat ca ti-ai luat cuptor electric:) In lipsa de altceva e bune si asta...
Du-te la magazin cu cuptorul si arunca-l in cap la aia:))
te pup

.✿*E LENA*✿. spunea...

Arată super...
Nu am făcut niciodată
la astfel de cuptoare dar văd
că merg bine...
Să ai un weekend excelent!
Te pup!

pansy spunea...

aromata prajiturica ta ! da'cum poate sa dureze atata pana vine reparatorul ?pana si la noi merg mai repede chestiile astea.

maria mihalache spunea...

Mmm...........ce bun trebuie sa fie.
O seara placuta!

Lira spunea...

Mama ce bine arata.... eu am facut azi o varianta cu prune, dar cred ca a ta a iesit mult mai aromata