19.09.2010

CIORBA DE PUI

SE ASEAMANA CU CIORBA A LA GREC..DOAR CA EU AM PUS SI CARTOF IN EA.

INGREDIENTE:

8 PULPE DE PUI
2 MORCOVI
2-3 CARTOFI
IN JUR DE 100 GR OREZ
1 CEAPA
500 ML SMANTANA
PANTRUNJEL VERDE TOCAT
SARE,VEGETA,PIPER,OTET

PREPARARE:

VA SPUN CUM AM PREPARAT-O EU..NU DUPA CARTE:)
MORCOVII SI CEAPA I-AM TAIAT MARUNT, I-AM CALIT IN PUTIN ULEI,APOI AM PUS PESTE APA.
AM ADAUGAT SI PULPELE,AM LASAT SA FIARBA SI AM CURATAT SPUMA FORMATA.
CAND CARNEA A FOST FIARTA AM SCOS-O AFARA.
CARTOFII TAIATI CUBULETE MICI,I-AM ADAUGAT IN SUPA,LA FEL SI OREZUL.

CARNEA AM CURATAT-O DE PE OASE ,AM PUS-O INAPOI IN SUPA SI AM LASAT SA FIARBA INCA 20 DE MINUTE, PANA S-AU FIERT CARTOFII SI OREZUL.

INTR-UN VAS MAI MARE AM PUS SMANTANA, PESTE CARE AM LUAT ZEAMA DIN SUPA SI AM AMESTECAT-O BINE.
AM LUAT SUPA DE PE FOC, AM ADAUGAT SMANTANA, AM POTRIVIT DE SARE ,VEGETA, PIPER SI OTET SI AM MAI LASAT LA FOC MOALE SA DEA UN CLOCOT.

LA SFARSIT AM ARUNCAT SI NISTE PATRUNJEL VERDE TOCAT.


POFTA BUNA!

12 comentarii:

giovanna spunea...

arata f bine. mmmm

Lia spunea...

Ciorba de pui !Mmmmmm!
N-am facut de mult.
Tre sa comit si eu una.

LadyMoon spunea...

Arata bine o sa incerc si eu...dar cu smantana nu prea ma impac...:(

Gabriela spunea...

Simplu si bun si cred ca e foarte gustoasa,la prima vedere zici ca e ciorba de burta!pupici!

Bianca spunea...

Arata foarte bine..si sigur e buna daca are atata carne si smantana:) Nu ai fost zgarcita:))
Pup

maria mihalache spunea...

O ciorbica delicioasa.
Seara buna!

geta spunea...

cam asa o fac si eu...tare buna!

Sarea in bucate spunea...

chiar ca e buna.....
@ bia: aici cam toate se gasesc in cantitati mari, asa cumpar smantana cutia la 500 gr:))

va multumesc pentru vizita!:)v-am pupat!

maria elena spunea...

Ce ciorbica buna, are un aspect imbietor, apetisant, imi place!

Giulia Pignatelli spunea...

che meraviglia!!!

Nina spunea...

Hello Bianca, merci mult pentru urari! Sanatate si tie! cum e cu sarcina? ai grija de tine si numai bine ok? mincarurile tale sint foarte gustoase, bravo! xoxo

Sarea in bucate spunea...

@ maria elena: multumesc frumos:)

@ giulia: grazie:) baci!

@nina: Nina cu mare placere...si multumesc frumos! din fericire sunt una din fetele care nu are sarcina grea..adica fara greturi fara mofturi fara pofte.....un pic de lene la inceput..dar acum is ok! azi am fost la ecograf....nu-i sigura inca,dar se pare ca ii baiat...ceea ce si banuiam:)!sa fie sanatos! pup Nina si numa bine iti doresc!