19.09.2010

CIORBA DE PUI

SE ASEAMANA CU CIORBA A LA GREC..DOAR CA EU AM PUS SI CARTOF IN EA.

INGREDIENTE:

8 PULPE DE PUI
2 MORCOVI
2-3 CARTOFI
IN JUR DE 100 GR OREZ
1 CEAPA
500 ML SMANTANA
PANTRUNJEL VERDE TOCAT
SARE,VEGETA,PIPER,OTET

PREPARARE:

VA SPUN CUM AM PREPARAT-O EU..NU DUPA CARTE:)
MORCOVII SI CEAPA I-AM TAIAT MARUNT, I-AM CALIT IN PUTIN ULEI,APOI AM PUS PESTE APA.
AM ADAUGAT SI PULPELE,AM LASAT SA FIARBA SI AM CURATAT SPUMA FORMATA.
CAND CARNEA A FOST FIARTA AM SCOS-O AFARA.
CARTOFII TAIATI CUBULETE MICI,I-AM ADAUGAT IN SUPA,LA FEL SI OREZUL.

CARNEA AM CURATAT-O DE PE OASE ,AM PUS-O INAPOI IN SUPA SI AM LASAT SA FIARBA INCA 20 DE MINUTE, PANA S-AU FIERT CARTOFII SI OREZUL.

INTR-UN VAS MAI MARE AM PUS SMANTANA, PESTE CARE AM LUAT ZEAMA DIN SUPA SI AM AMESTECAT-O BINE.
AM LUAT SUPA DE PE FOC, AM ADAUGAT SMANTANA, AM POTRIVIT DE SARE ,VEGETA, PIPER SI OTET SI AM MAI LASAT LA FOC MOALE SA DEA UN CLOCOT.

LA SFARSIT AM ARUNCAT SI NISTE PATRUNJEL VERDE TOCAT.


POFTA BUNA!
Trimiteți un comentariu