16.09.2010

CHIFTELUTE UMPLUTE CU CASCAVAL/MEATBALLS FILLED WITH CHEESE/POLPETTINE DI CARNE CON RIPIENO DI FORMAGGIO + UN PREMIU SIMPATIC:)




ASTA SEARA AM PREGATIT NISTE CHIFTELUTE, ...DAR IMI TRECU PRIN CAP SA PUN CATE UN CUBULET DE CASCAVAL IN INTERIOR...SA MAI SCHIMB UN PIC CEVA.

REZULTATUL? :UNUL BUN...EU FOLOSIND UN CASCAVAL AFUMAT,CHIFTELUTELE AU LUAT UN USOR GUST DE AFUMAT...BUNEE:)

NOI LE-AM SERVIT CU ROSII SI PAINE.....:)

PE LANGA ACESTE MINUNATE CHIFTELUTE VA OFER SI UN PREMIU SIMPATIC FOC, PRIMIT DE LA JUDY http://judy-detoate.blogspot.com/




8 comentarii:

geta spunea...

arata bine de tot...am sa ma gandesc si eu sa schimb chitelele...

Bianca spunea...

Trimite si la mine cateva draga ca sunt la servici si imi ploua in gura deja:))
Pupici

giovanna spunea...

mmmmmmm..... ce pofta mi-ai facut....
dar nu am cine sa imi faca:((((

Mariana spunea...

Si eu fac asa,doar cu cascaval ne afumat(da uite e o solutie,am sa incerc)
Cineva nu maninca chiftele si fac asa si le numesc cascaval invelit!hi,hi si prinde poanta!
Multumesc de premiul tare dragalas!

Gabriela spunea...

O idee minunata,am sa incerc si eu!Arata tare bine!pupici!

Postolache Violeta spunea...

Buneeeee!si eu am gatit azi chiftelute de pui, dar fara cascaval, data viitoare cu siguranta o sa pun, arata super bine! Un weekend minunat!

Sarea in bucate spunea...

multumesc de vizita si de comentarii! da, sunt bune, parca sunt ceva mai altfel si s-au termint repede:)va pup !

Craita spunea...

trebuie sa fie atat de bune,imi plac chiftelutele,cu atat mai mult cele marinate