25.09.2010

BRANZOAICE


EU ADOR BRANZOAICELE.....BUNI IMI FACEA MEREU:))
INGREDIENTE:
800 GR FAINA ALBA
3 OUA
2 PLICULETE DE DROJDIE USCATA
O MANA BUNA DE ZAHAR
APA CADUTA CAT CUPRINDE
50 GR UNT
UMPLUTURA:
BRANZA DE VACI(CAM 700 GR)
3 OUA
ZAHAR DUPA GUST
ESENTA DE ROM
STAFIDE
2 OUA PENTRU UNS DEASUPRA
PREPARARE:
DROJDIA AM INMUIAT-O IN PUTIN APA CALDUTA ,IMPREUNA CU ZAHARUL SI AM LASAT 15 MINUTE.
OUALE LE-AM BATUT SI LE-AM PUS PESTE FAINA,APOI AM INCEPUT SA ADAUG MAIAUA SI AM FARAMANTAT ,COMPLETEND CU APA CALDUTA PANA A REZULTAT UN ALUAT ELASTIC SI NELIPICIOS.
LA SFARSIT,AM TOPIT 50 GR UNT SI L-AM ADAUGAT PE RAND LA ALUAT SI AM FRAMANTAT BINE PANA S-A INCORPORTA TOT UNTUL.
ALUATUL SE LASA LA DOSPIT ,LA LOC CALDUT,PANA ISI DUBLEAZA VOLUMUL.
INGREDINTELE PENTRU UMPLUTURA LE-AM AMESTECAT .
DUPA CE ALUATUL A DOSPIT, SE INTINDE SI SE FAC PATRATE.
AM PUS O LINGURA DE UMPLUTURA IN FIECARE PATRAT SI LE-AM IMPACHETAT.
DIN JUMATATE DE ALUAT AM FACUT O RULADA MARE.....:))
SE UNG CU OU BATUT SI SE COC LA CUPTOR PANA SE RUMENESC FRUMOS.
AU IESIT FOARTE BUNE, ALUATUL MI-A IESIT FOARTE PUFOS SI NU S-AU USCAT NICI MACAR A 3-A ZI DUPA CE LE-AM COPT.






















POFTA BUNA!




Trimiteți un comentariu