25.09.2010

BRANZOAICE


EU ADOR BRANZOAICELE.....BUNI IMI FACEA MEREU:))
INGREDIENTE:
800 GR FAINA ALBA
3 OUA
2 PLICULETE DE DROJDIE USCATA
O MANA BUNA DE ZAHAR
APA CADUTA CAT CUPRINDE
50 GR UNT
UMPLUTURA:
BRANZA DE VACI(CAM 700 GR)
3 OUA
ZAHAR DUPA GUST
ESENTA DE ROM
STAFIDE
2 OUA PENTRU UNS DEASUPRA
PREPARARE:
DROJDIA AM INMUIAT-O IN PUTIN APA CALDUTA ,IMPREUNA CU ZAHARUL SI AM LASAT 15 MINUTE.
OUALE LE-AM BATUT SI LE-AM PUS PESTE FAINA,APOI AM INCEPUT SA ADAUG MAIAUA SI AM FARAMANTAT ,COMPLETEND CU APA CALDUTA PANA A REZULTAT UN ALUAT ELASTIC SI NELIPICIOS.
LA SFARSIT,AM TOPIT 50 GR UNT SI L-AM ADAUGAT PE RAND LA ALUAT SI AM FRAMANTAT BINE PANA S-A INCORPORTA TOT UNTUL.
ALUATUL SE LASA LA DOSPIT ,LA LOC CALDUT,PANA ISI DUBLEAZA VOLUMUL.
INGREDINTELE PENTRU UMPLUTURA LE-AM AMESTECAT .
DUPA CE ALUATUL A DOSPIT, SE INTINDE SI SE FAC PATRATE.
AM PUS O LINGURA DE UMPLUTURA IN FIECARE PATRAT SI LE-AM IMPACHETAT.
DIN JUMATATE DE ALUAT AM FACUT O RULADA MARE.....:))
SE UNG CU OU BATUT SI SE COC LA CUPTOR PANA SE RUMENESC FRUMOS.
AU IESIT FOARTE BUNE, ALUATUL MI-A IESIT FOARTE PUFOS SI NU S-AU USCAT NICI MACAR A 3-A ZI DUPA CE LE-AM COPT.






















POFTA BUNA!




20 de comentarii:

maria mihalache spunea...

Ce rumene si frumoase mai sunt............ce asi mai manca si eu una.
Pup!

Lira spunea...

Vai ce pofta mi-ai facut... aluatul meu e e fara ou, poti sa dai o privire la mine pe blog sa vezi cum e.... Branzoiacele tale pur si simplu m-au innebunit.. trebuie sa le incerc zilele astea. ma mir ca ti-au tinut 3 zile... la noi in ziua in care se fac, nu se mananca decat branzoici :P

giovanna spunea...

vai cate ne facea si mama cand eram mici... cred ca saptamanal facea o tura si aveam in timpul saptamanii sa ne punem la scoala:)

Bianca spunea...

Vai ce bunanante ai facut tu aici!!! Nu am facut niciodata branzoaice!! Si arata atat de bine ale tale...vai ce pofta mi-ai facut.
Am sa le iau in calcul in viitortul apropiat.
O saptamana minunata!!!

Luminitanaty spunea...

vai ce bine arata...FELICITARI....am manca si eu una daca a mai ramas ceva:) ceea ce nu prea cred

Petite Foury spunea...

Ce super arata si mi-ai facut o pofta nebuna! Revin cu feedback :-)

pansy spunea...

grozav arata branzoaicele tale !

Gabriela spunea...

woow, ce bine arata!salivez!si mie i-mi plac la nebunie branzoaicele,trebuie sa ma hotarasc intr-o zi sa le fac si eu! o duminica placuta!

Marcela S. spunea...

Minunate branzoaicele tale!Yummy!

Sarea in bucate spunea...

va multumesc frumos pentru aprecieri:))va doresc o duminica placuta!

Craita spunea...

exact asa le fac si eu,doar ca le zic poale-n brau(asa am invatat de la matusa mea moldoveanca),iar branzoicele le fac dintr-un aluat asemanator celui de scovergi,dar fara ou,iar umplutura e din branza sarata.Dar de,vorba romanului:"cate bordeie,atatea obiceie"

Sarea in bucate spunea...

craita draga..le vazusem de curand la tine pe blog..si am zis ca tre sa fac ..nu mai facusem de mult timp..da in zona noastra(cluj) asa le zicem...dar nu conteaza denumirea,ci gustul:))

geta spunea...

vai,ce mi-ai facut!cum crezi tu ca diseara,cand ajung de la serv.(adica pe la 18)voi face eu branzoaice?mi-e o pofta de mor!

MihaelaT spunea...

Vaiii, ce bine arata! Am salvat reteta si le voi incerca si eu.

Sarea in bucate spunea...

geta draga....numa ca stai si coci noaptea:))promit ca data viitoare sa-ti tin si tie cateva:))

ochi_verzi..sa le incerci....eu am crescut cu ele...sunt buuneeee:)

geta spunea...

acum le-am terminat de copt,am si mancat una fierbinte...MINUNATE!o sa le postez maine...!cele mai bune branzoaice!

Sarea in bucate spunea...

geta ma bucur..abia astept ziua de maine sa le vad:))

geta spunea...

le-am postat si sunt foarte mandra de ele,le-ai vazut?

Unul din multi! spunea...

Hallo Just me!
***** stelute pentru cum arata brinzoaicele tale!!!
Ce a-s mai papa acum una cu un pahar de laptic fierbinte, deoarece sint putin racita...
Dar din pacate baietii mei Nu l-e plac brinzoicele decit cele cu aluat foietaj cu drojdie.
Sa-l fac in casa momentan imi este greu, din cauza racelii si sa-l cumpar parac imi pare rau.
Dar cred ca pina la urma ma apuca pota de tot si tot ma apuc.
In ori ce caz, daca este cazul stiu unde sa bat la usa:-)..
Mersi mult pentru reteta si toate cele bune!
Cu prietenie
Laura S.

Sarea in bucate spunea...

Laura eu ma simt onorata ca ai batut la usa mea:))asa e, tinerii au gusturile lor, eu am crescut cu aceste branzoaice....sper sa ai puterea sa te apuci de ele! sa te faci bine si te mai astept pe la mine! cu mult drag:)