05.06.2010

PRAJITURA CU FANTA








CRED CA TOATA LUMEA CUNOASTE ACESTA PRAJITURA.....ESTE UNA DIN PREFERATELE MELE:) ACASA O FACEM MEREU IMPREUNA CU MAMA:)

DE ACEASTA DATA NU AM FOLOSIT SUC FANTA, IN CANADA NU SE GASESTE,DECAT LA MAGAZINELE ROMANESTI SAU POLONEZE...ASA CA ,AM FOLOSIT CE SUC AVEAM IN CASA:) SI NEACIDULAT:)


INGREDIENTE BLAT:
6 OUA
7 LINGURI DE ZAHAR
7 LINGURI DE FAINA
1 LINGURITA PRAF DE COPT



INGREDIENTE CREMA:
500 GR BRANZA DE VACI
250 GR UNT LA TEMPERATURA CAMEREI
ZAHAR PUDRA DUPA GUST
COAJA DE LA O LAMAIE
ESENTA DE ROM SAU VANILIE
STAFIDE(OPTIONAL)NU AM AVUT:)



INGREDIENTE GLAZURA:
2 PLICURI DE BUDINCA(ZMEURA)
700 ML SUC FANTA(SAU CE AVETI)
2-3 LINGURI DE ZAHAR


PREPARARE:

SE PREPARA UN BLAT DIN 6 OUA, SE COACE 20-25 DE MINUTE LA 190 DE GRADE SI SE LASA LA RACIT.

BRANZA DE VACI SE MIXEAZA BINE CU UNTUL,PANA DEVINE PUFOASA,SE ADAUGA SI COAJA DE LAMAIE,ESENTA SI ZAHARUL PUDRA. SE LASA DEOPARTE.

600 ML DE SUC SE PUN LA FOC ,CU 2-3 LIGURI DE ZAHAR. 100 ML DE SUC SE AMESTECA CU PRAFUL DE LA CELE 2 BUDINCI.CAND INCEPE SA FIARBA SUCUL SE ADAUGA SI BUDINCA SI SE LASA SA FIARBA CATEVA MINUTE,PANA SE INGHEAGA BINE. SE LASA SA SE RACEASCA PUTIN.


ASAMBLARE:

FORMA IN CARE AM COPT BLATUL SE TAPETEAZA CU FOLIE TRANSPARENTA. SE ASEAZA BLATUL RACIT.DE ACESTA DATA AM INSIROPAT PUTIN BLATUL , CU LAPTE,MEREU MI SE PARE CA BLATUL ESTE UN PIC SEC:).

PESTE SE NIVELEAZA CREMA DE BRANZA.

LA SFARSIT PUNEM SI GLAZURA(RACORITA,NU FIERBINTE) SE NIVELEAZA UNIFORM SI DAM TAVA LA RECE CATEVA ORE.

POFTA BUNA!






















8 comentarii:

Mariana spunea...

O ce frumoasa ti-a iesit!arata asa ca sa si poftesti s-o papi!
Nici eu nu am facut-o demult!!!
E foarte gustoasa!
O seara placuta!

Carmen spunea...

Wowww,acuma e rindul meu sa inghit in sec!!!
Ps.Fanta se mai gaseste la Highland Farms!Nice weekend!

sarah spunea...

este intra-adevar o prajitura foarte reusita.ti-a iesit perfect!acasa o facea si mami meu dar nu cu fanta ci cu suc de fructe.mie nu imi place sucul de portocale si sincer mi se pare mult mai buna cu suc de fructe neacidulat.te pup cu drag

Sarea in bucate spunea...

multumesc fetelor:)
sarah sa sti ca nici eu nu am folosit fanta....suc neacidulat de fructe:)si este super si asa!:))doar ca am pastrat tilul/ denumirea prajiturii....:)asa o stie toata lumea!
pup pe toata lumea si urez un sfarsit de saptamana frumos!

carmen merci de pont! sa vad daca gasesc vreunu aproape de mine, stau intr-un orasel mic:)

Lia spunea...

Eu nu am facut-o niciodata,desi am
auzit de ea.
E tare apetisanta.

pansy spunea...

si eu stiu prajitura asta,da'n-am facut-o niciodata.a ta arata grozav !

Gabriela spunea...

Foarte reusita prajitura,si arata foarte bine.Glasura ma inebuneste si-mi face o pofta!!! are o culoare foarte frumoasa am sa incerc sa fac si eu!pupici!

Sarea in bucate spunea...

multam fain fetelor..va recomand s-o incercati..si sper sa va placa la fel de mult si voua ca noua:))