07.06.2010

RISOTTO




INGREDIENTE:


4 BUC PIEPT DE PUI


1 1/2 CANA OREZ


VIN ALB


1 CEAPA


2-3 LINGURI ULEI


UN CUBULET DE UNT


1 ARDEI GRAS ROSU


PARMEZAN RAS




PREPARARE:


CEAPA SE CALESTE IN ULEI,APOI SE ADAUGA SI PIEPTUL DE PUI TAIAT CUBULETE MICI SI SE LASA 2-3 MINUTE.


SE ADAUGA OREZUL ,SE PUNE 1/2 CANA VIN ALB SI SE LASA CATEVA MINUTE, PANA SE EVAPORA VINUL,LA FOC MAI IUTE.


SE CONDIMENTEAZA CU SARE SI VEGETA SI ADAUGAM PUTINA APA FIERBINTE , SE LASA SA FIARBA,LA FOC MOALE,COMPLETAND MEREU CU APA ,PANA CE SE FIERBE OREZUL.


LA SFARSIT ADAUGAM SI ARDEIUL GRAS TAIAT CUBULETE MICI, CUBUL DE UNT SI O MANA DE PARMEZAN RAS.


SE PROBEAZA DE SARE.


SE AMESTECA BINE SI MAI LASAM UN 1-2 MINUTE PE FOC.




POFTA BUNA!










9 comentarii:

Anca spunea...

:) ce bine arata !!
si eu am facut numai ca data viitoare nu o sa mai pun asa mult parmezan ca nui palce la a meu :))

si eu nu am pus ardel dar cred ca nui mare diferenta :) i ff bun mie imi pace muulte
pe curand scumpa

Federica Simoni spunea...

mmmmmmmmmm...che buono!!!bravissima!

Gabriela spunea...

Foarte bun e risotto si-mi place sa-l mananc foarte des pe timp de vara.Arata foarte bine si nu-ti mai spun ce pofta mi-ai facut!pup!

Sarea in bucate spunea...

anca draga sa sti ca nici eu nu eram prea mare prietena cu parmezanul...cand eram in italia nu-i intelegeam de ce-l pun in toate..dar uneori e super bun:)

federica grazie mille!

gabriela,la fel si mie! revin iar la partea cu italia:)) munceam la o femeie,desi bogata, in fiecare seara ma punea sa-i fac riso.....eram satula:) dar asta e trecut deja:)) mi-e dor de italia

Bianca spunea...

Mmm ce bine arata!! Sigur e bun.
Si cand ma gandesc ca pana acum cativa ani nu mancam deloc orez...

my cuisine spunea...

Buna, daca esti bautoare de ceai as fi curioasa sa dai curs acestei invitatii: de a posta pe blogul tau o imagine cu toate ceaiurile din camara ta. Un fel de "leapsa" daca vrei sa o numesti asa.

MONONOKE KITCHEN spunea...

Arata minunat: pufos, grasut
si apetisant!

Sarea in bucate spunea...

bianca bine ca ti-ai revenit:))))

my cuisine...cu mare placere:)

multu mononoke:)

denisia spunea...

Arată așa bine!