14.06.2010

PANNA COTTA

UN DESERT RACORITOR..SINCER ESTE PRIMA DATA CAND IL FAC,DESI STIAM DE EXISTENTA LUI..RUSINE SA-MI FIE.
RETETA AM LUAT-O LA INTAMPLARE DE PE GOOGLE,DAR POATE ERA MAI BINE SA FAC MAI MULTE CERCETARI SI S-O IAU DE PE VREUN SITE ITALIAN...ORICUM ESTE SUPER GUSTOASA.

INGREDIENTE:
AM FACUT PORTIE DUBLA:
500 ML FRISCA LICHIDA
500 ML LAPTE GRAS
120 GR ZAHAR
2 PLICULETE DE GELATINA
4 LINGURI DE APA
VANILIE

PREPARARARE:



GELATINA SE PUNE LA INMUIAT IN CELE 4 LINGURI DE APA.
RESTUL INGREDIENTELOR SE PUN INTR-UN VAS, PE FOC, SI SE LASA PANA IN MOMENTUL IN CARE INCEPE SA FIARBA.
SE IA DE PE FOC,SE ADAUGA GELATINA SI SE AMESTECA BINE.
COMPOZITIA O PUNEM IN CUPE SI O DAM LA RECE 2-3 ORE,SAU PANA SE INCHEAGA BINE.

NOI AM SERVIT-O CU SOS DE CAPSUNI,ADICA CATIVA CAPSUNI PASATI LA BLENDER.
O PUTETI SERVI CU SOSUL PREFERAT..CARAMEL, CIOCO........SI LISTA POATE CONTINUA!


POFTA BUNA!

9 comentarii:

Momo spunea...

wow,ce minunatie de panna cotta ,capsunoasa si delicioasa!ai folosit o reteta buna,zic eu,astea sunt ingredientele clasice ale ei.

Sarea in bucate spunea...

multumesc alison! eram un pic asa nesigura in legatura cu cantitatea de lapte,am gasit apoi o reteta care folosea la 500ml frisca doar 90 ml lapte..dar nu mai conteaza..e gustoasa si asta e important! merci de vizita!

Bianca spunea...

Arata bine si sigur a fost ceva racoritor@!!

Craita spunea...

Cred ca este o reteta reusita,eu una as da aproape orice sa gust putintel..putintel din ea!

Miha spunea...

Am facut si eu candva, cu ciocolata. Uite ca varianta cu capsuni mi-a scapat. :)
Arata foarte bine, de ce esti dezamagita?
Imbratisari si o zi buna.

giovanna spunea...

ce bine arataaaaaaa! super si foarte usor d efacut. si eu stiam d eea dar nici eu nu am facut-o inca niciodata.
te pup

Gabriela spunea...

Arata foarte bine,nici eu nu am incercat sa fac desi stiam si eu de existenta lui,asa ca nu esti singura!arata perfect!pup!

Sarea in bucate spunea...

goldielocks..multumesc,esti tare draguta!

miha draga, nu sunt chiar dezamagita...dar am vazut alte retete,apoi, care aveau putin lapte..oricum e super gustoasa,as putea face in fiecare zi cu sos diferit:))

giovanna si gabriela..ramane doar s-o incercati:))se face rapid si fara prea multe ingrediente:)

multumesc tuturor pentru vizita si mesaje:)
pup pe toata lumea!

Anca spunea...

Ai un premiu si o leapsa la mine pe blog ..pupici