21.06.2010

MULTUMESC GIOVANNA PENTRU TORT! ESTI MINUNATA!


PROBABIL DEJA ATI CITIT PE BLOGUL GIOVANNEI....AM APELAT LA TALENTUL EI SA-I FACA BUNICII MELE UN TORT! II MULTUMESC FRUMOS...AM SA REVIN CU POZE,DE INDATA CE LE PRIMESC SI IMI CER SCUZE CA NU AM POSTAT MAI DEVREME,DAR AM FOST PLECATI LA UN LAC SI NU ERA SEMNAL LA TELEFON..SA NU MAI VORBIM DE INTERNET...ASA CA ,CU MII DE MULTUMIRI GIOVANNEI..REVIN MAI TARZIU CU POZE ...ATAT CU TORTUL CAT SI CU POZE DIN VACANTA!

GIOVANNA SCUZE...AM COPIAT O POZA DE LA TINE..NU TE SUPERI ASA-I?

5 comentarii:

sarah spunea...

tortul arata superb.felicitari Giovannei ca l-a facut si tie ca te-ai gandit la faci un asa cadau bunicii tale.nu stiu exact pentru ce ocazie i-ai daruit bunicii un tort asa frumos dar banuiesc ca pentru o aniversare asa ca La multi ani bunicii!

Sarea in bucate spunea...

multumesc sarah! da..a fost ziua bunicei mele....m-am gandit sa-i fac o surpriza sa stie ca tortul e de la mine.....nu m-a vazut de peste 3 ani, plus anul trecut mi-a murit bunicul, a ramas singurica(fara sot , ma refer) eu neavand acte si neputand sa plec in tara sa-mi iua ramas bun de la el...iar anul acesta nu ne permitem financiar..si uite cum viata e cruda si .....in fine....pe 23 va fi ziua ei si am zis s-o surprindem si sa-i organizam o masa surpriza..revin pe blog cu detalii! pup

Betty spunea...

bellissimaaa!!! complimenti!

giovanna spunea...

hey... cum sa ma supar???? sunt flatata ca m-ai publicat! iti multumesc si eu ca ai avut incredere si m-ai ales pe mine pentru a-i face bunicii tale aceasta surpriza. sunt fericita ca am participat la asta. te pup. astept pozele sa iti vad si eu bunica. pusi

sarah spunea...

imi pare sincer rau pentru bunicul tau,Dumnezeu sa-l odihneasca in pace.stiu ce inseamna sa fii departe de familie.eu am deja 5 ani de cand n-am vazut Romania dar viata merge mai departe.curaj,fruntea sus!pup cu drag