06.12.2009

LA MULTI ANI MIE!!!/HAPPY BIRTHDAY TO ME!!!/AUGURI A ME!!!





AZI ESTE ZIUA MEA DE NASTERE...ASA CA IMI DORESC LA MULTI ANI!:))
VA PUN O POZA CU TORTUL PE CARE L-AM FACUT,ESTE RETETA DE KINDER PINGUI.....SI AM SA REVIN CU MAI MULTE POZE SI DETALII MAINE!
LA MULTI ANI TUTUROR CELOR CARE ISI SERBEAZA FIE ZIUA DE NASTERE FIE ZIUA DE NUME!



REVIN CU DETALII:TORTUL ESTE PRAJITURA KINDER PINGUI A LAUREI LAURENTIU

NU AM POZE CU PASII, PT CA AM FACUT TORTUL IN MARE GRABA, AM AVUT MULTE PERIPETII CU EL....SI TIMP DE FACUT POZE NU FOST:)

VINERI NOAPTEA IMI FACUSEM DECORATIILE, SI URMA CA SAMBATA SA FAC TORTUL SI SA-L ORNEZ PE DUMINICA.
NU AVEAM INGREDIENTELE NECESARE PT TORT....ASA CA SAMBATA DUPA-MASA MI-AM LUAT FIU' LA CUMPARATURI...ERA VREO 5....LA 2-3 MINUTE DUPA CE AJUNG LA MAGAZIN, MA SUNA SOTUL SA MA PREGATESC CA MERGEM LA PETRECERE, INVITASE TOTI PRITENII NOSTRI SI PE LA 9 SEARA PLECAM DE ACASA.....M-AM BUCURT DAR AM INTRAT SI-N PANICA...CAND TERMIN EU TORTUL???....
NU VA ZIC IN CE VITEZA AM INTRAT, AM LUAT REPEDE CE AVEAM NEVOIE, AM PLECAT RAPID SPRE CASA, SI M-AM SI APUCAT DE TREABA.....AM CREZUT CA PLANG....ERA SA ARD BLATUL, S-A RUPT LA MONTARE,NU FACUSEM 2 FOI CA SI-N RETETA, AM COPT TOT O DATA SI AM ZIS CA-L VOI TAIA IN 2(sa nu faceti ca si mine, respectati reteta, va rog:)))\L-AM TINUT LA CONGELATOR SA SE INTAREASCA BINE, SI L-AM DECORAT IN GRABA.
VROIAM SA FAC SI UN MIC LAC,DAR A ARATAT BINE SI ASA.
PINGUINII I-AM FACUT DUPA UN VIDEO DE AICI:

CE SA VA MAI ZIC...CA AM AVUT O PETRECERE FRUMOASA, CU LAUTARI, A CANTAT PRIETENUL NOSTRU CATALIN ARABU SI FORMATIA DAN ARMEANCA...NE-AM DISTRAT PANA DIMINEATA LA 6....IAR A 2 ZI NE-AM READUNAT LA NISTE PRITENEI ACASA SA LUAM MASA IMPREUNA, AM TAIAT TORTUL...
INCA CEVA CU TORTUL, L-AM DUS DUPA MINE LA PETRECERE, DAR APOI M-AM GANDIT CA MAI BINE IL TAIEM A 2-A ZI ACASA LA PRIETENII NOSTRI CA SA SE BUCURE SI COPIII DE TORT. ASA CA L-AM DUS INAPOI ACASA. SI PETRECEREA ERA DOAR LA O ORA DISTANTA DE MERS CU MASINA:))))


II MULTUMESC SOTULUI PENTRU PETRECEREA DATA IN CINSTEA MEA SI-I REAMINTESC CA-L IUBESC MULT! MULTUMESC PUI!
Trimiteți un comentariu