16.12.2013

Gnocchi cu piept de pui si sunculita



Ingrediente sos:
1 piept de pui
putina sunculita afumata
2 linguri parmesan ras
1 lingurita amidon
in jur de 300 ml smantana pentru frisca.

Intr-o tigaie rumeniti sunculita, apoi adaugati si pieptul de pui taiat bucatele mici si-l rumeniti pe toate partile. Turnati peste smantana pentru frisca, parmesanul si amestecati bine, sarati dupa gust si lasati sa dea un clocot. Am adaugat la sos ,pentru ca, imi parea cam subtire si o lingurita de amidon. Lasati deoparte.



Ingrediente gnocchi:
500 gr cartofi fierti in coaja
150 gr faina
1 ou
sare.

Preparare:
Fierbeti cartofii in coaja in jur de 20 de minute, apoi ii scoateti sa-i lasati la racit. Dupa ce sunt reci, ii curatati, ii pisati ca si pentru pireu, adaugati faina oul si sare si framantati.Infainati cu faina suprafata de lucru. Impariti aluatul in 4 si intindeti fiecare parte intr-un sul lung si mai subtire ,apoi il taiati bucatele.
 mici.
Puneti la foc inr-un vas inalt, apa cu sare, iar cand fierbe puneti gnocchi si ii lasati pana se ridica la suprafata. Ii scoateti intr-o strecuratoare.


Adaugati gnocchi peste pui si amestecati. Ii puteti servi imediat, dar eu am optat sa-i pun intr-un vas (uns cu putin un) peste care am presarat cascaval afumat si l-am dat la cuptor cateva minute, doar cat sa se topeasca cascavalul.



Pofta Buna!