13.03.2013

Biscuiti integrali

Acesti biscuiti deliciosi i-am gasit pe blogul Paulei , se aseamana cu biscuitii digestivi. Am facut unele modificari retetei, adaptand- o la ce aveam eu in casa, dar in mare parte e aceeasi. Sa- i incercati sunt foarte gustosi.

Ingrediente:
200 gr faina integrala(eu am pus 150 gr alba si 50 gr de faina de porumb)
100 gr tarate
75 gr zahar brun

1 lingura miere
1/2 lingurita sare
1 lingurita praf de copt
150 gr unt
1 ou
2-3 linguri lapte rece
In plus fata de reteta am pus 1 lingurita scortisoara si coaja rasa de la 2 portocale.

Preparare:

Amestecam faina( eu am avut alba+ malai), sarea,praful de copt,scortisoara si taratele.Separat mixam untul moale cu zaharul, in jur de 10 minute zice Paula. Apoi adaugam la unt , oul ,coaja de portocala si  mierea si omogenizam bine. Adaugam si mixul de faina, framantam un aluat, la care adaugam pentru inceput 2 linguri de lapte, iar daca aluatul e tare si nu putem lucra cu el mai punem o lingura de lapte. Invelim aluatul in folie alimentara si- l dam la rece pentru cel putin o ora.
Intre timp preincalzim cuptorul la 180 de grade.Tapetam cu hartie de copt tava,iar dupa ce a trecut o ora  ,scoatem aluatul, il intindem cu mare grija,pe masa usor infainata, dam forma dorita si ii punem in tava, dupa care ii dam la rece 20 de minute. Aluatul ramas il tinem la rece, si procedam la fel pana coacem toti biscuitii,asa ca daca va incape in cuptor, folositi-va de 2 tave o data.Ii coacem in jur de 20 de minute. Eu cred ca trebuia sa-i las doar 15 minute au fost putin arsi, dar tot deliciosi. Multumesc pentru reteta.


Pofta Buna!

3 comentarii:

Biochimist la cratita spunea...

Mmm, armoa de portocala si scortisoara. Minunati!

Unknown spunea...

Ma bucur ca ti-au placut biscuitii!! Eu mereu ii am in casa, ca sa mai inlocuiesc varianta lor din comert :)

pansy spunea...

Musai trebuie sa-i incerc si eu !