02.03.2012

Tropical carrot cake/Tort tropical cu morcovi







Mi se facuse pofta de ceva dulce, si gandul meu era la o praji cu morcovi....vroiam s-o incerc, e destul de laudata ,asa ca dupa un "google search " am ales reteta asta, care ,pe langa morcovi are si ananas, nuca de cocos, stafide, trebuia si nuca ,dar nu am avut.....iar crema e din crema de branza......suna bine ,nu?
E gustoasa, dar consistenata nu prea ma incanta, parca e un aluat necopt(asta normal din vina mea ca nu am respectat pasii )....dar oricum s-a papat...nimeni nu a zis ca nu-i place...ba da,sorry, fiul meu cel mic, o scuipa afara:))))si tot din cauza lui nu am facut totul ca la carte...:)
Ingrediente:
1 cup stafide
2 cups morcovi dati pe razatoarea fina
1 cup nuca de cocos
1 cup ananas macinat si scurs de zeama
2 cups faina alba
1/2 lingurita sare
1/2 cup zahar9in reteta erau 2 cups, dar ma bucur ca nu am pus asa mult, a fost destul de dulce)
2 lingurite praf de copt
1 lingurita bicarbonat de sodiu
4 oua
1 lingurita scortisoara macinata
1 1/4 cup ulei
1 cup nuca prajita si taiata maricel(optional)
Pentru crema:
250 gr crema de branza
6 linguri de unt
2 1/2 cup zahar pudra
Preparare:
Eu nu am respectat intocmai instructiunile retetei si le-am amestecat asa pe fuga, cel mic cam plangea si ma grabeam sa termin praji, poate si de aceea nu mi-a iesit. Eu am sa va spun cum zice reteta sa procedati, asa daca nu va iasa ....nu puteti da vina pe mine:)))
Reteta zicea sa oparim stafidele, dar eu nu am facut asta.
Intr-un bol amestecati: faina,praful de copt, bicarbonatul de sodiu, scortisoara,sarea.
Separat, cu mixerul , amestecati ouale cu zaharul, cateva minute. Apoi adaugati si uleiul, dar reduceti viteza, dupa care tot la viteza mica adaugati si faina .
Mai ramane sa adaugam,morcovii, stafidele, nuca de cocos, ananasul si nuca, dar nu mai amestecati cu mixerul, ci cu o spatula.
Puneti compozitia intr-o tava, tapetata cu hartie de copt si coaceti prajitura la 180 de grade in jur de 45-50 de minute.
Lasati prajitura sa se raceasca, iar intre timp preparati crema: mixati cateva minute untul cu crema de branza, apoi adaugati si zaharul pudra.
Puteti pune crema intr-un singur strat peste prajitura, sau faceti ca si mine, o taiati in jumatate ,puneti 1/3 din crema intre blaturi si restul deasupra.
Pofta Buna!!

12 comentarii:

Micul spunea...

Minunat arata.Ma servesc cu o felie.
Sa ai weekend placut.

Daniela Addario spunea...

Eu vreau portia cu lingurita alaturi... apetisanta si delicioasa, hmmm, pacat ca pot gusta doar virtual... Pupici si week-end placut !

giovanna spunea...

arata foartee bine.
imi plac noile tale haine:)) super dragute!

Sarea in bucate spunea...

va multumesc frumos...vreti si o cafea langa felie?:)))

Mimmi spunea...

Foarte bine arata si este delicios !

quesemaquemao spunea...

Que bonita esta tarta de zanahoria. Enhorabuena.
Besitos

Ioana V. spunea...

arata bine! pup

DiaMar bucataria galbena spunea...

Arata chiar foarte bine,si sigur este buna.Pupici!

Emily spunea...

superb ♥

Unknown spunea...

imi place combinatia!

Sarea in bucate spunea...

multumesc frumos de vizita, va mai astept:) o duminica placuta!kiss

Danutza spunea...

Ce mult imi plac morcoviorii de decor :)Mi-ar placea sa ma transform in iepuras :))

N-am facut niciodata prajituri cu morcovi, dar imi suna bine ideea si poate o voi incerca pe viitor!