29.02.2012

Cum sa-ti organizezi facturile- My way


Eu sunt foarte dezorganizata in ceea ce priveste facturile..... mereu erau amestecate cu alte documente, cu cele platite, astfel incat de fiecare data trebuia sa trec prin toate si sa vad care trebuie platite si cand.......pana cand am zis ca trebuie sa-mi fac un fel de ordine....si asa am ajuns la tableul /calendarul respectiv.
Am folosit o coala mare de hartie
lipici pentru hartie,
6 plicuri mai mari , pe care le-am taiat in jumatate
litere si cifre autocolante
Pe coala de hartie am lipit cele 12 plicuri, cu partea taiata in sus, astfel incat am format un buzunar in care pun facturile care trebuie platite luna respectiva....iar coala de hartie am lipit-o pe sparele usii de la spalatorie,departe de ochii musafirilor::)))
Bye!!!!

5 comentarii:

quesemaquemao spunea...

Sencillo y muy, muy practivo, hace tiempo que no publicabas.
Saludos

Mariana spunea...

cum am lucrat decenii cu multe hirtii,m-am saturat!si l-am pus pe sot sa tina evidenta si sa le stocheze!
Am avut si eu acest decor la inceputuri!am zimbit,atunci eram mai constiincioasa!acum e jale!sunt ocupata cu alte cele!

Sarea in bucate spunea...

pai eu is la inceputuri:))plus mereu cad pe capul meu, mereu le schimbam locul, le ascundeam sa nu le vad peste tot puse, unde apuca sotul, sau ma rog,eu.... si mereu cand era sa le caut nu mai stiam unde am pus aia, unde mi-am notat cand tre sa fac chestia aia...asa ca sper sa ma tina oridinea asta:)))

Mopo spunea...

foarte simplu si foarte practic. folosesc si eu o metoda similara :)

Unknown spunea...

super tabelul tau, tata, mai nou, face asa :)) sa nu mai uite :)) ... dar ar trebuie si eu, caci se intampla uneori sa uit sa platesc anumite fct! :*