27.02.2012

Blackberry Cornmeal Muffins/ Muffins cu malai si mure/Muffins con farina di mais e more


Intr-o zi imi veni in minte checul bunicii facut cu faina de malai si cautand pe net o reteta care sa-mi satisfaca pofta am dat peste aceasta reteta de muffins, delicioase:) numa buna pentru micul dejun, pranz si cina:)))))
Reteta am luat-o de aici:http://www.eatingoutloud.com/2009/06/strawberry-cornmeal-muffins.html . Eu am pus mure in locul capsunilor, iar voi puteti pune alt fruct ,sau nu:)
Ingrediente:
1 cup faina malai
1 cup faina alba
1/2 cup zahar
2 lingurite praf de copt
1/2 lingurita sare
1 ou
1/4 cup ulei
1 cup lapte
mure, afine, capsuni ......etc
Preparare:
Amestecati faina de malai, cea alba, zaharul, sarea si praful de copt, apoi adaugati si restul ingredientelelor(in afara de fructe)si amestecati bine.
Preincalziti cuptorul la 200 de grade. Impartiti compozitia in 12 forme de muffins si puneti in fiecare cateva fructe.
Le coaceti 20-25 de minute.
Optional le puteti "mazgali" cu ciocolata topita!! Hmmm yummy:)))
Pofta Buna!

4 comentarii:

Fancy Cake spunea...

Sunt absolut minunate!

quesemaquemao spunea...

Ricos estos muffins, me llevo unos cuantos para el desayuno.
Besitos

Antonina spunea...

Nu nu, tot cu mure musai !! un deliciu !

DiaMar bucataria galbena spunea...

Ce-mi vine sa infulec murele acelea.Te pup!