22.02.2012

Pulpe de pui cu legume, la cuptor



Ce poate fi mai bun decat o mancare sanatoasa , saraca in calorii dar si gustoasa! Eu ador genul asta de mancare, in care arunci detoate in tava si o bagi la cuptor, fara prea multa bataie de cap si stat la bucatarie:)
Am folosit:
-pulpe de pui
-conopida
-broccoli
-morcovi
-ceapa
-ciuperci
-usturoi
-condimente:sare, piper, boia dulce, rozmarin, oregano
Le-am stropit cu putin ulei de masline si le-am lasat la cuptor, la 190 de grade, pana s-a patruns bine carnea, in jur de 30 de minute!
Delicioasaaaaa!!!
Pofta Buna!

6 comentarii:

Dorina spunea...

Imi place mancarica asta , e usora si buna .

Fancy Cake spunea...

Cred si eu ca este delicioasa cu atatea legume si arome!

giovanna spunea...

yummy... supeer bun.

quesemaquemao spunea...

Rico y sano, todo un acierto.
Besitos

TeoBucatar spunea...

O multime de legume!Foarte sanatos!

Ioana V. spunea...

mai ai o portie si pt mine?