22.03.2012

Cauliflower and Broccoli caserolle

Daca aveti mofturosi in casa la papat legume, uite o modaliate care cred ca i-ar face sa le pape. Mie mi-a placut mult, desi sincer iubesc si conopida si broccoli sub orice forma!
Reteta am luat-o de pe net, dar in ea era doar conopida vedeta, iar eu am pus si broccoli.http://ww-recipes.net/2008/09/weight-watchers-cauliflower-casserole-recipe-5-points/

Ingrediente:
- in reteta era o conopida intrega, dar eu am folosit 1/2 conopida si broccoli
- 1/4 cup parmezan ras(am folosit cascaval)
- 1/4 cup faina alba
- 6 linguri unt
- 2 cups lapte
- 1/2 cup pesmet
- 2 linguri de mustar
- o lingurita de sare

Preparare:
Spalati conopida si broccoli, le taiati bucatele si le fierbeti in jur de 6 minute, apoi le puneti la scurs.
Ungeti o tava cu putin unt, apoi puneti bucatele de conopida si broccoli.
Preincalziti cuptorul la 180 de grade.







Intr-unn vas, puneti la topit 3 linguri de unt apoi puneti faina si sarea si amestecati bine, lasati 1 minut, timp in care amestecati, apoi treptat adaugati si laptele si lasati sa fiarba in jur de 3 minute, iar la sfarsit adaugati si mustarul, amestecati si turnati sosul peste conopida si broccoli.

Topiti untul ramas(3 linguri ) si-l adaugati peste pesmet, amestecati. Puneti parmezanul, cascavalul in cazul meu, peste legume apoi pesmetul amestecat cu unt si dati tava la cuptor pentru 20 de minute.

Foate bune!Un singur lucru as schima data viitoare: nu as pune mustar in sos...a fost bun, dar parca un pic se simtea prea tare!

Pofta Buna!!

8 comentarii:

Antonina spunea...

Si e foarte buna da !

giovanna spunea...

mm.. yummy... tre sa o incerc si eu. te pup

Fancy Cake spunea...

Si e numai pentru micutii mofturosi? Ma inscriu si eu la o portie!

Sarea in bucate spunea...

merci fetele:) s-o incercati, e buna!
@fancy cake: e pentru toata lumea....:)
Un sfarsit da saptamana frumos va doresc!

quesemaquemao spunea...

Muy sana esta receta.
Besitos

Sarea in bucate spunea...

gracias :)kiss:)

pansy spunea...

pai crezi ca e numai pentru mitieii familiei !? si gur e si pentru ei.Tot ce-i bun si arata frumos,nu refuza ,accepta pana la urma!!! dar trebuie sa fie si gustos,cazul asta si frumos,tot cazul asta!

Fab Chef spunea...

Arata superb. Trebuie sa incerc si eu reteta. Mie mustarul imi place in orice combinatie, asa ca reteta aceasta e pe gustul meu pe de-antregul.