18.03.2012

Cheesecake cu ciocolata,capsuni si kiwi

O bunatate de cheesecake...sa-l incercati!
Ieri am fost in vizita la o amica , careia i-am dus una bucata cheesecake ....si a fost asa de bun:)
Am plecat de la un alt cheesecake facut de mine, doar ca de aceasta data am adaugat in crema bucati de ciocolata aerata, iar deasupra am pus kiwi si capsuni, pe care i-am glazurat cu gem:),iar pe margine am pus ciocolata topita...deci v-am convins? il incercati?:)


Ingrediente baza:
350 gr biscuiti digestivi
150 gr unt topit

Ingredinte crema:
500 gr crema de branza
400 gr frisca lichida
200 gr zahar
2 pliculete gelatina
bucatele de ciocolata



Macinati biscuitii, apoi topiti untul si-l amestecati cu biscuitii. Tapetati cu folie forma de tort si puneti baza,presand-o bine.
Intr-un bol puneti crema de branza, frisca si zaharul si bateti cu mizerul cateva minute,apoi adaugati si bucatile de ciocolata si amestecati.
Topiti gelatina in putina apa, dar sa nu fiarba, apoi o puneti la crema.
Lasati cheesecake-ul la rece cateva ore, dupa care il ornati ori cu fructe proaspete, ori cu ciocolata topita, aici nu aveti limita, fiecare dupa placere si imaginatie.
Eu peste fructe am pus asa: 2 linguri de gem amestecat cu o jumatate de lingura de apa, l-am pus pe foc pana s-a topit, apoi l-am strecurat de samburi , iar cu o pensula l-am intins peste fructe.
Marginile le-am stropit cu ciocolata topita!!!!
Pofta Buna!

10 comentarii:

Mimmi spunea...

ce frumos arata,la gust cred ca e delicios !

Bianca spunea...

Yamy..ce bine arata/// si imi place si fata blogului.
Pupici

Sarea in bucate spunea...

va multumesc frumos! o saptamana placuta sa aveti!

pansy spunea...

Ce bunatate aratoasa ai facut tu aici! tare mai imi place kiwi-ul!

Ioana V. spunea...

dupa cum arata, trebuie sa fie tare bun!

quesemaquemao spunea...

Rica y bonita la tarta, me llevo un trozo de prueba.
Besitos

Camy spunea...

Arata super!
Am o intrebare: frisca trebuie batuta inainte sau se pune asa, lichida?

Sarea in bucate spunea...

a fost delicios, cred ca cel mai bun mancat de mine pana acum...

@ camy: frisca o pui asa lichida cu crema de branza si le bati impreuna:) se bate:)

Mihaela spunea...

Ce crema de branza sa folosim?

Sarea in bucate spunea...

mihaela , cea gen philadelphia:)