22.10.2012

Provocarea secreta Octombrie- Mere in foietaj


 In aceasta luna   Ama de la, Ama in bucatarie  mi-a "rezervat" blogul Monicai pentru Provocarea Secreta.
Mi-au facut cu ochiul acesti trandafiri , care se fac foarte rapid, sunt deliciosi, iar daca ii serviti cu inghetata langa .....yummy:)
Multumesc Monica pentru inspiratie!

Ingrediente:
-aluat de foietaj
-4-5 mere
-6 linguri zahar(eu am folosit zahar brun)
-2 lingurite scortisoara
-zeama de la jumatate de lamaie
-optinonal inghetata si sirop de ciocolata


Preparare:
Mai intai de toate preincalzim cuptorul la 180 de grade C.
Merele le taiem in sferturi, scoatem cotorul, apoi le feliem subtire.Le punem intr-o oala, peste punem apa cat sa le acopere, adaugam zeama de la jumatate de lamaie si 2 linguri de zahar si le dam la fiert. Cand apa incepe sa fiarba , oprim focul si le strecuram de apa.
Peste aluatul de foeietaj(eu am avut 2 foi) presaram restul de 4 linguri de zahar amestecat cu scortisoara si-l taiem in fasii de marimea feliei de mar.
Asezam pe fiecare fasie, felii de mere, dupa care rulam fasia cat de strans posibil  si le asezam intr-o tava tapetata cu hartie de copt.

 Le dam la cuptor 30-35 de minute, sau pana sunt un pic rumenite.
Se servesc calde cu inghetata langa, sau simple, fiecare dupa preferinte.
Pofta Buna!
Trimiteți un comentariu