22.10.2012

Provocarea secreta Octombrie- Mere in foietaj


 In aceasta luna   Ama de la, Ama in bucatarie  mi-a "rezervat" blogul Monicai pentru Provocarea Secreta.
Mi-au facut cu ochiul acesti trandafiri , care se fac foarte rapid, sunt deliciosi, iar daca ii serviti cu inghetata langa .....yummy:)
Multumesc Monica pentru inspiratie!

Ingrediente:
-aluat de foietaj
-4-5 mere
-6 linguri zahar(eu am folosit zahar brun)
-2 lingurite scortisoara
-zeama de la jumatate de lamaie
-optinonal inghetata si sirop de ciocolata


Preparare:
Mai intai de toate preincalzim cuptorul la 180 de grade C.
Merele le taiem in sferturi, scoatem cotorul, apoi le feliem subtire.Le punem intr-o oala, peste punem apa cat sa le acopere, adaugam zeama de la jumatate de lamaie si 2 linguri de zahar si le dam la fiert. Cand apa incepe sa fiarba , oprim focul si le strecuram de apa.
Peste aluatul de foeietaj(eu am avut 2 foi) presaram restul de 4 linguri de zahar amestecat cu scortisoara si-l taiem in fasii de marimea feliei de mar.
Asezam pe fiecare fasie, felii de mere, dupa care rulam fasia cat de strans posibil  si le asezam intr-o tava tapetata cu hartie de copt.

 Le dam la cuptor 30-35 de minute, sau pana sunt un pic rumenite.
Se servesc calde cu inghetata langa, sau simple, fiecare dupa preferinte.
Pofta Buna!

10 comentarii:

maria mihalache spunea...

Ce frumosi , ce gustosi!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Mere ai spus?Am sosit la degustat.Pup!

Unknown spunea...

Wow, cred ca sunt delicioase!! Servesc si eu o portie! Pup

Monya spunea...

Ce mistoo....(o sa vezi al final de ce :D )!!!!
Ma bucur ca ti au placut !!! Arata delicios si sunt sigura ca si gustul e pe masura .
Te pup.

Sarea in bucate spunea...

Sunt tare bune au navalit pe ele ai mei rapid .....:)

GelaDumi spunea...

Sigur sunt bune si frumoase cat cuprinde, le fac si eu destul de des.Astazi am degustat de la tine, bune, bune!

pansy spunea...

Bag de seama ca am ajuns prea tarziu!

truedelights spunea...

O combinatie delicioasa!

http://retete-ina.blogspot.com/ spunea...

super ideie si arata minunat,felicitari,voi face si eu adaugand putina nuca pisata,o zi buna

Florina spunea...

Ce bine arata...am o pofta acum :)
_________________
Prepara <a href="http://retete-culinare-rapide.blogspot.com/2013/02/prajitura-cu-iaurt-si-sos-de-ciocolata.html>Prajitura cu iaurt</a>