06.10.2012

Paste la cuptor cu piept de pui si 3 feluri de branza


Pofta mea pentru paste la cuptor m-a impins sa fac ceea ce vedeti mai sus: paste cremoase cu piept de pui si branzeturi...foarte bune.

Ingredinete:
paste
1 piept de pui
1/2 ardei gras
ulei de masline
smantana dulce de gatit
lapte
2-3 linguri smantana
2-3 linguri crema de branza gen philadelphia
o mana  parmezan ras
o mana cascaval
sare, putin oregano



Preparare:
Puneti pastele la fiert.
Nu am urmat o anume reteta, am urmat doar pofta mea de moment si am improvizat  , dar rezultatul a fost tare bun.
Intr-un vas larg am pus la calit pipetul de pui  si ardeiul gras in ulei de masline. Dupa cateva minute am adaugat smantana dulce de gatit, lapte si 2-3 linguri de smantana acra. Am presarat sare si putin oregano si am lasat sa dea in clocot cateva minute, la foc potrivit. La sfarsit am pus 2-3 linguri crema de branza, o mana buna de parmezan si mana buna de cascaval. Am lasat doar 1 minutel pe foc pana s-a topit branza.
Se ia de pe foc vasul, peste se toarna pastele fierte si scurse de apa, se amesteca bine si turnati totul intr-un vas rezistent la cuptor. Deasupra am presarat casvaval ras si am lasta casul la cuptor pana s-a rumenit frumos desupra.



Pofta Buna!

5 comentarii:

Nadji spunea...

Un très bon gratin de pâtes. Avec ces fromages, il doit être délicieux. J'aime beaucoup.
A bientôt

maria mihalache spunea...

Grozav de bune!
Pup!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Copila mea este fan paste,daca vede la tine sigur vrea si ea.Pup!

Ioana V. spunea...

pe gustul meu!pup

Unknown spunea...

Ahh, cu siguranta un deliciu culinar!!