04.04.2012

Pizza/Tarta cu blat din mamaliga




Sincer nu am stiut cum sa numesc reteta aceasta, pizza nu e....tarta sa fie? Cu o zi inainte am facut o tocana de ciuperci si mamaliga, iar pe a 2-a zi a mai ramas mamaliga, pe care nu am vrut s-o arunc, asa ca m-am gandit cum ar fi s-o pun intr-o tava sa arunc ceva cascaval peste si s-o bag la cuptor?Apoi am zis sa pun si ceva sos de rosii , busuioc si uite asa a iesit ce vedeti voi in imagini. Nu-mi pare rau ca am facut-o ca a fost chiar buna:)
Deci, am intins mamaliga, peste am pus cam 3 linguri sos de rosii, pe care l-am condimentat initial cu frunze de busuioc, sare si piper, peste am ras cascaval, am pus si bucatele de mozzarella, rosioare , frunze de busuioc , cam atat.Am dat-o la cuptor pana s-a rumenit, apoi am servit-o calda.
Pofta Buna!

8 comentarii:

giovanna spunea...

ce ideea buna!!! arta foarte bine. am s ao incerc si eu cu cand imi mai ramane mamaliga. super!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Blatul din mamailga si mie imi place,este grozav de bun.Pot servi o bucatica din bunatatea ta?Pup!

Sarea in bucate spunea...

ma bucur ca v-a placut....:)

Bianca spunea...

Faina ideea. Sigur e buna.
Eu am facut cu cartofi (blat de cartofi_ in tigaie si a iesti super buna. Sigur si cu mamaliga e buna.
Pupici

Fab Chef spunea...

Clar ca a fost buna. Buna idee!

Sarea in bucate spunea...

@ Bianca:atunci trebuie sa incerc si varianta ta cu cartofi:)

@Fab Chef: multu:)

Va pup

quesemaquemao spunea...

Preciosa pizza y rica, enhorabuena.
Besitos

Top Cuisine avec Lavi spunea...

ce idee geniala cu blatul de mamaliga!