10.04.2012

Pizza

Pentru azi pizza, the best i ever made:) a fost delicioasa, la fel ca si cea de la pizzerie.
Pentru blat:
3 cup faina
1 1/3 cup apa calduta
1 plic drojdie uscata
2 lingurite sare
2 linguri ulei de masline
2 lingurite zahar.

Puneti drojdia in apa calduta, amestecati si lasati sa se dizolve, adaugati zaharul si uleiul. Sarea se amesteca cu faina, apoi turnati apa calduta si framantati un aluat care sa nu fie lipicios .
Lasati la dospit 1-2 ore.

Pentru sos eu am folosit asa:
Putin sos de rosii(bulion)amestecat cu condimente: busuioc, oregano, sare, piper, vegeta, putin zahar .Dupa ce aluatul a dospit, il intindeti , dandu-i forma dorita. Peste puneti sosul de rosii, apoi cascaval si in functie de preferinte restul ingredintelor, care la mine au fost asa: ciuperci, sunca de pui, ardei rosu in otet( nu am avut proaspat), cateva frunze de busuioc.
Am presarat deasupra putina sare si putin ulei de masline.
Pizza am copt-o la 200 de grade pana s-a rumenit frumos!!!
Delicioasa!!!!





Pofta buna!

2 comentarii:

quesemaquemao spunea...

Rica y vistosa esta pizza.
Besitos

Fab Chef spunea...

Foarte aratoasa pizza ta. Si foarte gustoasa, sunt sigura.