31.01.2012

Panna Cotta con Frutti di Bosco


Am facut un mic experiment , am incercat sa vad cum iasa panna cotta daca punem in ea pireu de fructe, in cazul meu fructe de padure.....iar rezultatul a fost satisfacator, foarte buna la gust, doar ca un pic la aspect nu e chiar perfecta, asta din cauza ca zeama fructelor si semintele s-au lasat la fundul vasului ,dar credeti-ma ca nu ne-a deranjat la papilele gustative:)))
Deci concluzia: a trecut testul:))
Am folosit aceesi reteta ca si aici:http://gatind-cooking-cucinare.blogspot.com/2010/06/panna-cotta.html in plus adaugand in jur de 300 gr de fructe de padure congelete, pe care le-am pasat!


Pofta Buna!

10 comentarii:

Daniela Addario spunea...

Eu m-am prezentat sa servesc o portie inainte de culcare... yamiii, buna, buna... Noapte buna !!!

Federica Simoni spunea...

slurp che golosa!!!!baci!

Sarea in bucate spunea...

sa ai un somn usor, daniela!:) baci!

Sarea in bucate spunea...

mille grazie Federica! baci anche a te!

Maya spunea...

Arata foarte bine!

yaya6 spunea...

abia am dat de gustul pannei cotta,acum am sa incerc si reteta ta,salvata,te pup

quesemaquemao spunea...

Estupendo postre, enhorabuena.
Besitos

Unknown spunea...

wooooooooooow che delizia! complimenti, un bacio :)
ps: ho realizzato un nuovo concorso "Fashion Food": in premio 100 euro di shopping! Ti aspetto :)

aleandra spunea...

Buna.
Numele meu este Alexandra si te contactez din partea site-ului telenoveleonline.com, un website dedicat telenovelelor. As dori sa iti propun un parteneriat si mai exact un schimb de linkuri.
Daca esti interesata de aceasta propunere te rog sa imi lasi un e-mail.
Imi cer scuze pentru deranj si sper sa colaboram pe viitor.
Alexandra.

maria mihalache spunea...

Adevarat deliciu mai ales ca este cu fructe de padure.
Pup cu mare drag!