13.01.2012

LIGHTNING MCQUEEN PENTRU DAVID!








Ieri fiul meu cel mare a implinit 4 ani , asa ca ne pregatim pe maine cu un tort tema Lightning, ca oricum merge dvd-ul toata ziua .....cred ca deja la vazut de 20 de ori:)))
Ieri seara am terminat de modelat masina, iar azi urmeaza sa fac tortul si apoi o sa va arat si tortul final....pentru azi doar masina:)
Este prima data cand fac masina, si sincer sunt destul de multumita de rezultat, se putea si mai bine...dar sa mai exersam intai:)) sper sa va placa si voua...sa-mi spuneti sincer si daca da si da nu....:)

4 comentarii:

Dana C spunea...

La multi ani pt baiat!!! ti-a iesit perfecta masinuta, am facut-o si eu, dar mi-a dat de lucru pasta de lapte praf, trebuia sa o imbrac in pasta de zahar, tu in ce ai imbracat-o? pup

Sarea in bucate spunea...

merci frumos! tot in pasta de zahar, adica fondant, dar l-am cumparat . de obicei il fac in casa din marshmallow! si asa un pic si mie mi-a mai crapat....asta din cauza ca cu 2 copii, unul vrea una altul plange...atentia mea era in 3 parti:)) dar oricum avand in vedeere ca fac prima data o masina..e super:))

Alexandrina spunea...

La multi ani juniorului!
Foarte fain ti-a iesit masina!

Anonim spunea...

super frumos tortul cred ca nu e atat de usor de facut.felicitari si tie si baiatului!bravo.bravo,bravo