14.01.2012

TORTUL FINAL!


Gata si tortul....l-am ornat simplu. E ok, nu?

9 comentarii:

Cristina spunea...

Foarte reusit!

MIMI spunea...

tortul nu e ok,e superb!!!!!
La multi ani David,sa cresti mare si sa fii sanatos!sa ai parte de toate bucuriile vietii!

Alexandrina spunea...

Spectaculos!

Antonina spunea...

Super arata!!! Masina asta seamana perfect ca patului pe care vreau sa il iau pentru Edutu meu!!;) Te pup

Bianca spunea...

Super ti-a iesit!!!! Esti o adevarata profesionista deja. felicitarile mele!!!

DiaMar bucataria galbena spunea...

Este foarte frumos.

Sarea in bucate spunea...

va multumesc frumos!!datorita voua merg mai departe, imi dati curaj:))sa nu mi se urce la cap numa:)))

giovanna spunea...

mai mult decat ok! felciitaril mele!

Ioana V. spunea...

e super dragut!