16.08.2010

INGHETATA DE IAURT/YOGURT ICE CREAM/GELATO DI YOGURT



SINCERA SA FIU, NU SUNT ADEPTA INGHETATELOR FACUTE IN CASA...DAR DE ACEASTA DATA AM FACUT O EXCEPTIE ,DIN CAUZA CA AVEAM PREA MULT IAURT CU FRUCTE IN CASA , M-AM HOTARAT SA-L FAC INGHETATA.....
DAR RAMAN LA PARERE MEA: MAI BUNA E CEA DE CUMPARAT....CREMOASA .....HMMM.....GANDESC ASA PROBABIL DIN CAUZA CA NU AM UN APARAT DE FACUT INGHETATA SI DIN CAUZA CA INGHETATA FACUTA DE MINE NU E ASA CREMOASA (NU E REA LA GUST) ...IN FINE SA VA ZIC CUM AM FACUT-O:)
INGREDIENTE:
1KG DE IAURT CU FRUCTE
500 ML FRISCA LICHIDA
4 LINGURI DE MIERE
ZEAMA DE LA O LAMAIE
PREPARARE:
AM BATUT FRISCA ....RESTUL INGREDIENTELOR LE-AM AMESTECAT BINE,LE-AM ADAUGAT LA FRISCA BATUTA.....SI GATA INGHETATA...SE DA LA CONGELATOR CATEVA ORE.
EU PENTRU A O PUTEA SERVI, DUPA CE S-A INGHETAT, AM LASAT-O O JUMATATE DE ORA IN BUCATARIE...ERA SUPER TARE(BETON:)))
AM DICHISIT-O CU PUTINA NUTELLA SI CATEVA CIRESE.....CAM ATAT
POFTA BUNA!

13 comentarii:

Lissa's Cakes spunea...

Arata foarte bine si e racoroasa,as manca acum pe caldura asta 2-3 portii...nici eu nu prea fac acasa inghetata,o prefer pe cea de cumparat....probabil la masina de inghetata iasa mai cremoasa.

Sarea in bucate spunea...

da....probabil....da avand in vedere ca nu e asa de scumpa ...prefer s-o cumpar si doamne ca ai ce alege...oricum ma bucur ca am incercat...o s-o papam sunt sigura de asta:)merci de vizita Lissa! o saptamana frumoasa iti doresc:)

Bianca spunea...

Ai dichisit-o bine de tot ca e tare aratoasa:))
Si mie imi place mai mult inghetata de cumparat:)

pansy spunea...

nici eu nu sunt adepta inghetatei facuta in casa,neavand tehnica necesara.mai acum cativa ani cumparam niste prafuri de inghetata,iesea buna,dar numai gandul chimicalelor imi facea rau.sotul meu manca cu mare aplicatie.dar asta a ta arata bine ! tu stii cum e la gust !cred ca secretul e modul de congelare,temperatura (cred ca sub -18*)si timp,ca sa nu apuce sa se faca ace de gheata.

Sarea in bucate spunea...

da si eu cred ca e un anumit procedeu care trebuie respectat! de rea nu e rea la gust..doar ca e foarte tare, trebuie lasata sa se inmoie un pic..si da are ace de gheata..dar ma repet..a fost o exceptie
va invit la o cupa de inghetata:))sa ne dam cu parerea:)

mirela spunea...

Tare frumos ai garnisit-o,yamiiiii ,,,,ca vin si euuu,,,,pupici!

geta spunea...

o fi avand ace,dar arata tare bine...si a mea iese cu ace ca uit intotdeauna sa o mai amestec din 30 in 30 min...

MONONOKE KITCHEN spunea...

arata minunat! as manca o portie
si mai bine!

Evelina spunea...

Cu ceva vreme in urma am primit o "solicitare".
Trebuia sa vorbesc despre ceaiurile existente in casa mea si eventual sa si argumentez cu poze.
Am fost foarte bucuroasa atunci....pentru ca am multe ceaiuri din tot felul de plante medicinale...
Ei... daca eu as lansa acum o alta intrebare:
Ce condimente,mirodenii ...exista in casa ta ?

Sarea in bucate spunea...

Mirela,Geta ,Mononoke...va multumesc, sunteti invitatele mele...va astept:))


Evelina draga.....accept cu placere provocarea...merci frumos:)

Lory B. spunea...

Che meraviglia bravissima!!!A presto!!!!

sarah spunea...

nici eu nu fac inghetata dar din comoditate.daca am pofta de inghetata mai repede ajung la magazinul din colt decat sa fac in casa.pana se intareste inghetata de casa imi trece pofta.
PS:cat iaurturi ai avut mama doamne de ai facut si tort si inghetata?facusi provizii de iaurt pentru vremuri grele.glumesc draga mea.pupici

Sarea in bucate spunea...

da am vrut sa fac provizii pe iarna:)).....sotul meu scump facuse el intr-o zi cumparaturi si-mi cumparase 2 cutii de iaurturi,fiecare cutie continand 16 iaurturi a 100 g fiecare...cum nu prea au trecut..si se apropia data expirarii am zis sa le folosec macar in ceva..sa nu ajunga la gunoi....dar fi sigura ca nu-l mai las pe sot sa ia atata iaurt:)))