16.08.2010

INGHETATA DE IAURT/YOGURT ICE CREAM/GELATO DI YOGURT



SINCERA SA FIU, NU SUNT ADEPTA INGHETATELOR FACUTE IN CASA...DAR DE ACEASTA DATA AM FACUT O EXCEPTIE ,DIN CAUZA CA AVEAM PREA MULT IAURT CU FRUCTE IN CASA , M-AM HOTARAT SA-L FAC INGHETATA.....
DAR RAMAN LA PARERE MEA: MAI BUNA E CEA DE CUMPARAT....CREMOASA .....HMMM.....GANDESC ASA PROBABIL DIN CAUZA CA NU AM UN APARAT DE FACUT INGHETATA SI DIN CAUZA CA INGHETATA FACUTA DE MINE NU E ASA CREMOASA (NU E REA LA GUST) ...IN FINE SA VA ZIC CUM AM FACUT-O:)
INGREDIENTE:
1KG DE IAURT CU FRUCTE
500 ML FRISCA LICHIDA
4 LINGURI DE MIERE
ZEAMA DE LA O LAMAIE
PREPARARE:
AM BATUT FRISCA ....RESTUL INGREDIENTELOR LE-AM AMESTECAT BINE,LE-AM ADAUGAT LA FRISCA BATUTA.....SI GATA INGHETATA...SE DA LA CONGELATOR CATEVA ORE.
EU PENTRU A O PUTEA SERVI, DUPA CE S-A INGHETAT, AM LASAT-O O JUMATATE DE ORA IN BUCATARIE...ERA SUPER TARE(BETON:)))
AM DICHISIT-O CU PUTINA NUTELLA SI CATEVA CIRESE.....CAM ATAT
POFTA BUNA!
Trimiteți un comentariu