22.08.2010

SOME UGLY CAKE:)))





ACEST TORT AR TREBUI PUS LA CATEGORIA ESECURI..NU SUNT MULTUMITA DE EL.......TREBUIA SA FIE TEMA SCOOBY DOO..DAR CATELUL MODELAT DE MINE NU PREA ADUCE A EL:))
AM SA VA POVESTESC ALTA DATA CUM AR FI TREBUIT SA ARATE SI DE CE E ASA URATEL...PLEC SA CUMPAR CU SCOOBY DOO DE PLASTIC:)SA MAI SALVEZ UN PIC DIN TORT..ASTA DACA GASESC.....SPER SA NU PLANGA COPILUL CAND L-O VEDEA:))
ASA CA VA LASA SA RADETI LINISTITE PE SEAMA LUI:)) SI PROMIT CA REVIN CU TOATA POVESTEA :)

15 comentarii:

retete-bune spunea...

salut. Daca doresti sa faci un schimb de link cu blogul meu <a href="http://retete-bune.net> retete-bune.net </a> te rog lasa-mi un comentariu pe blog. Multumesc mult.

geta spunea...

mie-mi place,sincer...e caraghios,dar frumusel!

Diana spunea...

mie imi place tortul, ai muncit ceva la decoratii si ciocolata aia arata tare fain....poate si caldura a fost de vina.

Lucia spunea...

Che splendida torta!

teostan spunea...

Nici nu e asa de ugly

Livia spunea...

Sicer mie nu mie se pare un esec. Scooby e doar putin schimonosit din cauza sperieturii, fantoma din spate e de vina ;) sunt sigura ca i-ar fi placut copilului asa cum e!

Bianca spunea...

Noah...dar care e baiul lui scooby? Parca a luat un pumb in nas de ii e turtit si ii vajiie ochii in cap>
Mare lucru...repara si va fi perfect:)

Lira spunea...

In ador pe Scooby ala, asa anemic cum e si cu ochii in doua puncte cardinale :p. Eu cred ca la final gustul e cel care conteaza cel mai mult, iar data viitoare o sa iti iasa cu mult mai bine... asta daca nu gasesti intre timp varianta de plastic :)

Unknown spunea...

Mie nu mi se pare deloc urat! E chiar foarte haios! Sunt convinsa ca ai avea mai mult succes cu mutrita asta simpatica decat un pastic din comert :)

Anca (tort.personalizat) spunea...

Mie imi place... e adevarat ca nu e cel mai reusit scooby, dar zici ca e din desene. Cu monstruleti... ca asa e la scooby :* spor!

pansy spunea...

acuma io cred ca tu glumesti !mie mi se pare scooby al tau foarte bun. nici intr-o mie de ani n-as face asa ceva.mai de graba SD -ul ala din fata as renunta la el.cati ani are copilul pentru care l-ai facut?el intelege perfect despre ce e vorba.este ca atunci cand citesti practic 3 litere si intelegi tot cuvantul.parerea mea e sa pastrezi catelul tau.jucarii probabil are destule,da'sa-l manance pe scooby mai rar.

Miri spunea...

Una torta preciosa y los colores te quedaron genial!!!!!!!!
sweetcakestoronto
feliz dia
miri

Sarea in bucate spunea...

va multumesc pentru aprecieri,dar si critici.....l-am lasat asa.....a placut....important e ca a fost foarte gustos:)) asa ca m-am scos:))

Sarea in bucate spunea...

grazie lucia!

Sarea in bucate spunea...

thank you miri:)