13.08.2010

TORT CU PISCOTURI SI CREMA DE IAURT







AVAND IN CASA MAI MULTE IAURTELE CU FRUCTE SI CEVA FRISCA....M-AM GANDIT SA LE COMBIN SI SA FAC UN DESERT RAPID:)MAI ALES CA ESTE FARA COACERE..DECI IN 15-20 DE MINUTE ESTE GATA PREPARAT:)






INGREDIENTE:



500 GR IAURT CU FRUCTE



IN JUR DE 300 GR FRISCA BATUTA(AVEAM UN TUB SI O CUTIE MAI MICUTA:)



2 PLICULETE GELATINA



PISCOTURI(1/2 PACHET)









PREPARARE:



SE AMESTECA IAURTUL CU FRISCA. GELATINA AM PUS-O LA INMUIAT CU PUTINA APA, APOI CATEVA SECUNDE LA MICROUNDE.AM ADAUGAT-O PESTE IAURT+FRISCA, AM AMESTECAT REPEDE...SI GATA CREMA.






AM TAPETAT O CRATITA CU FOLIE TRANSPARENTA, AM ASEZAT UN STRAT DE PISCOTURI, LE-AM INSIROPAT CU SUC DE PORTOCALE, AM PUS JUMATATE DIN CREMA, ALT STRAT DE PISCOTURI(INSIROPATE) SI PESTE RESTUL DE CREMA.



SE DA LA RECE CATEVA ORE, SAU PESTE NOAPTE CA MINE.



SE ORNEAZA DUPA PREFERINTA..EU AM ARUNCAT CATEVA FELII DE PIERSICA SI 2 FELII DE LAMAI:)
POFTA BUNA!

24 de comentarii:

Unknown spunea...

Tortul asta asteapta sa fie mancattt :X

Sarea in bucate spunea...

ai mare dreptate:)hai la o felie:)

geta spunea...

si cand fci ceva foarte rapid,tot minunat iti iese!felicitari!

Bianca spunea...

Racoros si bun sigur...

Sarea in bucate spunea...

geta, ma faci sa rusinez:)


asa e ,bia! mai e o feliuta mica:)

Anca (tort.personalizat) spunea...

Bun, bun... ca asa fac si eu... dar eu nu pun gelatina in crema: frisca batuta (doar cat sa creasca in volum) si iaurt... si gata :D
pup. si sa-l savurati gandindu-va si la noi!

Lucia spunea...

Ciao! Il tuo blog è molto carino e questo dolce... slurp! Mi fa gola solo a guardarlo in foto! Le fette biscottate lo rendono anche originale... Insomma, è davvero interessante!
Complimenti per tutto: ti seguirò con piacere :-)

sara & Miki spunea...

Minunat... un blat fara cuptor... arata foarte bine.

Sarea in bucate spunea...

hihihi..am luat la cunostinta Anca:)

grazie Lucia:)

Unknown spunea...

Vai cat imi plac pozele tale! Arata incredibil!

Sarea in bucate spunea...

Kadia...ma flatezi..dar noroc cu aparatul..ca eu nu am prea mare talent:))ma chinui cat pot de mult....:))

Maria spunea...

Very nice cake!

Sarea in bucate spunea...

thank you,Maria!

Giulia Pignatelli spunea...

che bello il tuo blog!bravissima!

pansy spunea...

JM o idee excelenta !tare harnicuta mai esti,mai ales ca zici ca esti si in amenajari !

Sarea in bucate spunea...

grazie Giulia,sei molto gentile:)

Sarea in bucate spunea...

Pansy draga.....eiii, nici asa de harnicuta:))nu stiu cand se va termina si cu bucatria.....cei de unde am luat aragzul...o tot lalaie si nu stiu cand o sa-l pot schimba..plus cel cu mobila,nu mai raspunde la telefon si mai are de facut un pic la ea.....asa ca is in aer:))dar nu are nimic, bine ca e vara si putem face gratare..trece si asta si .....apoi vin altele:))))

teostan spunea...

Foarta delicioasa si usoara pentru vara asta fierbinte!

maria mihalache spunea...

Tare bun trebuie sa fie..........mmm.
Un premiu te asteapta la mine pe blog.
Pup!

Sarea in bucate spunea...

multu teo:)


maria draga ..vin sa-l iua:))

Lissa's Cakes spunea...

...mmmm ce bunatate racoroasa...am venit prea tarziu pe la tine si nu a mai ramas nici o felie si pentru mine,asa-i?
O saptamana frumoasa iti doresc ,te pup.

Sarea in bucate spunea...

merci Lissa! asemeni si tie!

sarah spunea...

m-am prezentat la tine la o felie de tort dar cred ca am ajuns prea tarziu...l cat de bine arata nu cred ca a mai ramas nimic din el.pupici

Sarea in bucate spunea...

s-a terminat super rapid:))next time iti tin o felie:)