05.08.2010

GRATAR DE PORC CU CARTOFI UMPLUTI/BBQ PORK CHOPS WITH STUFFED POTATOES/BRACIOLE DI MAIALE GRIGLIATA E PATATE RIPIENE



PENTRU AZI AM PREGATIT GRATAR..A MIA OARA:))DAR LANGA AM ALES SA FAC CARTOFI COPTI SI UMPLUTI...DELICIOSI.
PREPARARE:
AM ALES 4 CARTOFI MAI MARISORI,I-AM SPALAT,APOI I-AM PUS PE GRATAR...DACA ALEGETI SA-I FIERBETI INAINTE SE VOR FACE MULT MAI REPEDE..EU I-AM PUS ASA ..DAR A DURAT PANA S-AU FACUT.:)
CARNEA AM PUS-O APROAPE CAND CARTOFII ERAU COPTI....





PENTRU UMPLUTURA AM FOLOSIT:CASCAVAL RAS ,UNT,2 LINGURI DE MUJDEI SI MIEZUL CARTOFILOR COPTI.
LE-AM AMESTECAT BINE, AM PUS UMPLUTURA IN CARTOFII SCOBITI ,I-AM ASEZAT,INVIDUAL, PE FOLIE DE ALUMINIU,DUPA CARE I-AM PUS IAR PE GRATAR PENTRU CATEVA MINUTE.
II PUTETI FACE LA FEL DE BINE IN CUPTOR....ASA II PUETI RUMENII FRUMOS DEASUPRA.
CAM ATAT AR FI DE SPUS!:)) O ZI BUNA!







POFTA BUNA!

18 comentarii:

retete- ina spunea...

wow,mai ales carne de porc
,trebue sa fie foarte buuuun

geta spunea...

Mama ce minuni ai pregatit...asa de bine arata cartofii,ca nici nu ma mai intereseaza carnea...am sa incerc si eu sa-i prepar asa..

Bianca spunea...

Yamyyy..mi-e foame ca sunt la servici si nu am mancat inca:) O portie vreau si eu:P
Pup

Lia spunea...

Fac des cartofi copti.
Nu m-am gandit sa-i umplu.
Buna ideea ta !

Sarea in bucate spunea...

au fost foarte gustosi...sa-i incercati..cu sau fara carne:)!

bia draga...catofi nu mai am...dar poti veni ca inventam noi ceva de papa:))
weekend placut la toata lumea:)

maria elena spunea...

O reteta apetisanta!

sara & Miki spunea...

Cartofi copti... nu am mai mancat de mult. Mersi ca mi-ai amintit. Pupik.

speedy70 spunea...

Che spettacolo di gusto queste patate ripiene! Complimenti!!!!

Sarea in bucate spunea...

grazie speedy:))

Mariana spunea...

O,absolut delicios!
Așteaptă cu nerăbdare un premiu sa meargă acolo departe la tine,cu drag!

Sarea in bucate spunea...

thanks Mariana:)

fimere spunea...

ça à l'air trop trop bon, j'en raffole
bonne soirée

Sarea in bucate spunea...

Merci Fimere! J'ai vraiment aprécier vos commentaires! Je vous souhaite une bonne semaine

geta spunea...

te asteapta un premiu,cu drag...

Unknown spunea...

Tare bine arata cartofii tai! Ai un premiu de la mine :)

sarah spunea...

arata super cartofii tai.m-as auto-invita la o portie dubla.pupici

Sarea in bucate spunea...

geta si kadia,va multumesc pentru premii:)

sarah.... te astept:)

Alessandra Inzerillo spunea...

Non amo molto il maiale ma questa ricetta con le patate mi stuzzica parecchio. Ciao a presto.