21.01.2014

Vinete umplute cu ciuperci/ Mushroom stuffed eggplants






Long tine no...posting:) Dupa sarbatori si o saptamana de vacanta la soare....si una de recuperare cu greu parca imi revin.... Pentru ca vreau sa mai dau jos din kg, mi-am propus sa gatesc ,in special pentru mine, retete usoare, sanatoase.
Asa ca, pentru azi mi-am pregatit vinete umplute,de fapt o vanata:) iar separat pentru sot voi face ce-si doreste....orice carne sa aiba)))

Ingrediente:
1 vanata
400-500 gr ciuperci
1 ceapa mica
1/2 ardei gras rosu
1 rosie
sare, piper si rozmarin
putin ulei de masline
4 felii cascaval taiat subtire

Preparare:
Preincalziti cuptorul la 190 grade C.
Spalati vanata, apoi o taiati in 2 pe lungime si scobiti miezul afara. Presarati sare in vanata scobita,iar miezul il taiati bucatele mici.
Intr-o tigaie incapatoare, puneti la calit ceapa in putin ulei de masline, pana devine sticloasa, adaugati miezul  de vanata, presarati sare si lasati cateva minute la foc moale.
Intre timp, curatati ciupercile si le feliati. Ardeiul gras il taiati bucatele mici.
Adaugati ciupercile si ardeiul gras in tigaie si mai lasati cateva minute ,pana se calesc si ciupercile.
La sfarsit adaugati rosia taiata cubulete mici, potriviti de sare si piper si presarti rozmarin.

Asezati jumatatile de vanata intr-o tava tapetata cu folie de aluminiu, le umpleti in mod egal cu umplutura  rezultata si le dati la cuptor in jur de 40 de minute.

Cu cateva minute inainte de a le scoate din cuptor, am pus pe fiecare jumatate felii subtiri de branza, Cantitatea poate varia in functie de preferintele voastre, puteti folosi orice fel de branza va place.

Se servesc fiebinti, dar si reci sunt la fel de bune.


Pofta Buna!

2 comentarii:

Zdupeș spunea...

foarte faină rețeta, se potrivește cu sezonul iernii; vinete nu se găsesc chiar oriunde, dar sunt totuși și iarna

Unknown spunea...

Ce frumos arata, o mancare plina de culori si vitamine!