27.01.2014

Tarta cu spanac/ Spinach tart





Zilele trecute pentru cina am pregatit o tarta cu spanac si aluat fraged, foarte gustoasa atat calda cat si rece.

Ingrediente aluat:
125 gr unt rece(sarat)
250 gr faina
2 linguri de smantana
apa rece cat cuprinde



Preparare:
Taiem untul cubulete, il punem peste faina, adaugam smantana si putina sare si amestecam bine cu mana pana sfaramitam untul, apoi adaugam putin apa rece si framantam, adaugand apa atat cat este nevoie sa rezulte un aluat elastic si nelipicios.
Intindem aluatul pe fundul tavii,dar si pe peretii tavii folosite.


Ingrediente umlutura:
1 ceapa mica
300 gr spanac congelat
250 ml smantana
3 oua
2 linguri crema de branza
200 gr cascaval ras plus putin pentru presarat deasupra
sare si piper dupa gust.
putin ulei de masline


Preparare:
In putin ulei de masline am calit o ceapa mai mica.
Spanacul decongelat si scurs l-am tocat la robot, iar peste el am pus ceapa calita si am amestecat.
Separat am amestecat restul ingredintelor, apoi am adaugat si spanacul. Am potrivit de sare si piper, am turnat compozitia peste aluat, deasupra am presarat putin cascaval si am dat tava la 180 de grade C pana s-a rumenit frumos deasupra, in jur de 40 de minute.



Pofta Buna!





Niciun comentariu: