01.10.2013

Cheesecake cu ciocolata alba si fructe de padure




Am repetat de "n" ori ca sunt fan cheesecake, mai ales varianta "no bake" in care puteti aduaga ce fructe doriti, dupa gustul fiecaruia.

De aceasta data am adaugat fructe de padure congelate si ciocolata alba....yummy.


Ingrediente baza:
350 gr biscuiti digestivi
100 gr unt topit

Ingrediente crema:
600 gr crema de branza
400 gr frisca lichida
200 gr ciocolata alba
300 gr fructe de padure congelate
6 linguri de zahar
2 pliculete gelatina.

Optional il puteti" mazgali" cu glazura:
100 ml frisca lichida
1 lingura cacao
2 linguri de zahar
50 gr unt



Preparare:
Tapetati cu folie alimentara o forma rotunda clasica.
Biscuitii digestivi ii macinati la robot, apoi ii amestecati cu untul topit. Ii puneti pe fundul tavii si presati bine cu mana, sa aveti o baza uniforma.

Puneti gelatina la inmuiat in putina apa rece.
Fructele de padure(eu nu le-am decongelat) impreuna cu cele 6 linguri de zahar le puneti la foc si le lasati 2-3 minute, pana incep sa dea in clocot. Luati vasul de pe foc, puneti gelatina si amestecati bine ,pana se topeste. Lasati deoparte la racit.
 Amestecati bine cu mixerul crema de branza impreuna cu frisca lichida. pana rezulta o crema omogena si fina.
Topiti ciocolata alba, apoi o adaugati la crema si amestecati bine. La sfarsit adaugati si fructele de padure.
Turnati crema peste baza de biscuiti si dati tava la rece cateva ore.

Daca vreti puteti face si o glazura. Am pus la foc 100 ml frisca cu o lingura de cacao si 2 linguri de zahar, am lasat sa dea un pic in clocot, apoi am lasat sa se racoreasca, dupa care am adaugat 50 gr unt. Se vede si din imagini ca nu am dat la rece sa se intareasca glazura, am turnat doar si am servit o felie buna, cheesecak-ul meu fiind deja inghegat si bine"hodinit" la rece.

Foarte bunnnnnnn!

Pofta buna!








Un comentariu:

Cristina spunea...

Arata intr-un mare fel. Mi-ai facut pofta .