03.10.2013

Tortilla wrap with minced meat ,bacon,bechamel sauce and cheese/ Rulouri din tortilla cu carne macinata,bacon, sos bechamel si cascaval


 
 
 
 
Azi am fost asa in cumpana, nu mai stiam ce sa fac de mancare..am analizat frigiderul, congelatorul si pana la urma a iesit ce vedeti. Mi-a placut mult.

Ingrediente:
5 tortilla
400-500 gr carne macinata de porc
cateva felii de bacon
o ceapa
jumatate de ardei rosu
1 morcov mic
1 bat de telina
suc de rosii
condimente:sare, piper, vegeta, fulgi de ardei iute
sos béchamel
cascaval.


Preparare:
Preincalziti cumptorul la 190 grade C.
Taiati bacon-ul si ceapa marut si le puneti intr-o tigaie si le prajiti cateva minute, apoi adaugati ardei gras rosu taiat cubulete. Puneti si morcovul si telina maruntite la robot, adaugati si carnea macinata, condimentati si lasati cateva minute.
Adaugati suc de rosii si putina apa si lasati la foc mic in jur de 30 de minute. Din cand in cand adaugati putina apa daca sosul scade prea tare.
Intre timp preparati sos-ul béchamel.

Ungeti cu ulei o tava. Impartiti umplututa de carne in 5 parti egale, cu care umpleti tortilla. Le rulati ca si pe sarmale, le asezati in tava, iar peste turnati sosul béchamel. Presarati cascaval si dati tava la cuptor pana se rumenese deasupra.


Pofta Buna!
Merita Incercate!

4 comentarii:

Diana spunea...

Ce bine arata !! Foarte buna ideea de a face rulouri tortila cu carne!

Sarea in bucate spunea...

merci..au fost delicioase si mai ales apreciate de baietii mei, deci sigur le mai refac

Ella spunea...

Multzumim pt. idee. Am så incerc si eu retzeta, pt. cå prea aratå bine, iar Taco este una din mancårurile fav. si ale fiului meu.

Sarea in bucate spunea...

Cu mare drag Ella!