30.09.2011

SOUR CHERRIES CHEESECAKE

Pentru azi ceva dulce, ca si asa viata e destul de amara si plina de probleme:(
Am ales sa fac un cheesecake cu visine(din compot) inspirandu-ma de aici: http://www.ecuisine.ro/retete/deserturi/torturi/tort-cu-branza-de-vaci-biscuiti-si-fructe
Ingrediente blat:
200 gr biscuti cu unt
80 gr unt topit
putina ciocolata
Ingrediente blat:
400 gr branza de vaca
4-6 linguri de zahar
200 gr frisca
125 gr smantana
zeama si coaja de la o lamaie
bucatele de ciocolata
2 pliculete de gelatina
Ingrediente jeleu:
1 compot de visine sau alte fructe
1 pliculet de gelatina

Preparare:
Biscuitii se macina apoi se adauga untul si ciocolata,topite, se amesteca bine si se pune compozitia in forma de tort, apoi nivelati si presati bine blatul. Dati tava la rece.
Bateti frisca si o dati deoparte la rece.
Branza de vaci se amesteca bine cu restul de ingrediente(in afara de gelatina, of course:) pana devine o crema fina. Cele 2 pliculete de gelatina le desfaceti in putina apa si puneti pe foc pana se topeste gelatina, dar sa nu fiarba, apoi o adaugati la crema de branza.
Eu am adaugat si cateva bucatele de ciocolata aerata, apoi am pus si frisca si am amestecat usor.
Turnati crema peste blat si dati la rece.
Pentru jeleu am folosit sucul de la compot,pe care l-am pus la foc mic impreuna cu gelatina pana s-a topit. Lasati sa se racoreasca si intre timp asezati visinele peste crema, apoi turnati si sucul.
Lasati cheesecake-ul la rece minim 3 ore dupa care serviti cu pofta!


Foarte yummy, racoros, plus puteti folosi orice combinatie de fructe:))
Pofta Buna!

14 comentarii:

Alexandrina spunea...

Ce minunatie de prajitura!!

Micul spunea...

Arata superb si e pe gustul meu.
Te pup si-ti dorresc weekend minunat.

Tudor Elena Cristina.... spunea...

arata suuuper!!!!.....ma sterg la gura..inghit in sec....da nu i nimic ...ca o sa fac si eu...pt. ca nu am mancat asa ceva!!! Branza de vaci de care ar trebui sa fie?felicitari si pupici...si ....spor la treaba!!

giovanna spunea...

extraordinara!!! mmmm..

DiaMar bucataria galbena spunea...

O delicatesa ai facut tu aici.Pupici!

Sarea in bucate spunea...

va multumesc frumos tuturor!


@tudor elena cristina: pai oridecare, slaba grasa, nu cred ca conteaza, poti sa pui si din aceea la cutie, care e deja foarte fina!care e preferata ta! ma gandesc ca la fel de bine poate fi folosita ricotta sau crema de branza :)

Tasha spunea...

Doamne, ce-mi faci! n-ai idee! am o pofta nebuna,sunt bestiale bucatele tale, imi vine sa le rup de acolo! :) felicitari! esti o gospodina excelenta!

Sarea in bucate spunea...

merci Tasha....ma relaxeaza....mai ales daca fac ceva dulce.....:)te invit la o portie:)

Anonim spunea...

yum!! as manca cheesecake non-stop, indiferent de ingrediente! Arata super!!

Craita spunea...

imi ploua in gura!!!

Postolache Violeta spunea...

Yamiiiii, am venit sa vad minunatia. Arata fabulos, doamne ce m-as infige-n el !Suuuper !

pansy spunea...

parca am mai spus ca sunt fan prajiturilor cu branza si fructe !

Federica Simoni spunea...

grazie di cuore del tuo commento!!!
mi passi una mega fetta di questa delizia???????un abbraccio!

Unul din multi! spunea...

Hallölchen!
Nu am mai trecut taaaare de mult pe la tine!
Dar si cind trec greu ma despart de vizionarile apetisante...
La multi ani sotzului tau si tie FELICIATRI pentru mi nunatia de tort!!!
Arata de revista!
O dumineca placuta si mult spor in continuare!
Cu prietenie
Laura S.