08.09.2011

SALATA "RECICLATA"

Miss me?:) Dupa o absenta asa de lunga, uite cu ce revin, o amarata de salata....si pe deasupra si reciclata:)))


M-am intors pe taramuri canadiene....dar la un program mai putin activ in bucatarie si mai mult activ ca si mamica!


Cel mic nu prea ma lasa sa fac prea multe, de gatit gatesc, dar nu am facut nimic nou ce sa merite postat....asa ca va prezint salata mea!


De ce reciclata? Asa mi-a trecut prin partea de creier cu care gandesc(o parte foarte mica , dealtfel:))), avand 4 pulpe de pui gatite, ramase de ieri si pe care nimeni din casa nu le papa, in afara de mine care reciclez in stomac cam tot, m-am gandit sa le pun in salata...asa si puitul meu mare a papat...chiar i-a placut!


Ca sa nu va mai plictisesc atata...nu e mare filizofie, se ia ce aveti prin frigider si se face o salata dupa propriile gusturi.


Eu am folosit cele 4 pulpe de pui, rosie, castravete, ridiche, cascaval, ceapa verde, putin patrunjel, sare, ulei si otet balsamic......si End of story:))) ca sigur deja ati inceput sa cascati!!






Pana la o reteta adevarata..pup si va doresc numa bine!!!

6 comentarii:

Micul spunea...

Bine ai revenit.Buna salatica.
Weekend placut sa ai.

Anonim spunea...

Sa stii ca e o idee grozava, eu vesnic cumpar pui rotisat...dar evident ca nu-l mananc tot, iar combinatia ta il va face deziderabil in mod sigur :)

Fancy Cake spunea...

Reciclata??!! Da de unde...foarte buna!

giovanna spunea...

welcome back beautiful! imi place salatica ta. eu sunt mare fan salate.

Sarea in bucate spunea...

@micul-multumesc frumos!

@diana-mare dreptate ai, la fel si la noi, daca ar avea puiul doar pulpe:))

@fancy cake-merci!

@giovanna-merci...te invit la o portie!!!!

Bianca spunea...

Ai revenit acasa? Super...deci gata maxi-concediul:))
Pupici