11.09.2011

TAGLIATELLE CON FUNGHI E PANNA

Pentru azi paste, de acesta data taietei cu ciuperci si smantana dulce! Nu am folosit o reteta anume!

Ingrediente:
ciuperci champignon
taietei
smantana dulce
2 linguri crema de branza
putin unt
sare
patrunjel verde


Preparare:
In putin unt am calit ciupercile taiate felii, apoi am pus smantana dulce, 2 linguri crema de branza si am lasat sa dea un clocot! Am sarat si presarat putin patrunjel verde tocat.Taieteii fierti i-am pus peste sos si am mai lasat 1 minut!

Foarte gustosi si satiosi!

Pofta Buna!

8 comentarii:

sarah spunea...

am facut de curand tagliatelle de casa dar am sa incerc cu sosul tau.pare delicios.ma bucur ca ai revenit.pupicei

Betty spunea...

Te invit cu drag la provocarea lunii septembrie http://bettykitchen.wordpress.com/2011/09/01/provocarea-lunii-septembrie-dulce-romanie-2011/

Fancy Cake spunea...

Nu refuz niciodata o portie de paste! Delicios.

giovanna spunea...

mmmm...ce idee buna....d emult nu am mai afcut. super! am sa inecrc si eu retata ta. te pusi.

Anca spunea...

cred ca este tare buna :) yumyyy

pansy spunea...

paste,ciuperci,smantana ! ce poate fi mai bun ?!

Maya spunea...

As zice ca astea-s cam pastele mele preferate! Ador combinatia!

Sarea in bucate spunea...

va multumesc frumos fetelor...au fost tare bune, cel putin mie si fiului meu ne-au placut, sotul nu e cu pastele....:)pup