02.07.2010

PRAJITURA CU BRANZA SI CACAO+VISINE



IN PLUS FATA DE RETETA AM PUS VISINE DIN COMPOT.
INGREDIENTE BLAT:
5 OUA
15 LINGURI DE ZAHAR
15 LINGURI DE ULEI
15 LINGURI DE LAPTE
15 LINGURI DE FAINA
1 LINGURA DE CACAO
3/4 DINTR-UN PLIC DE PRAF DE COPT
ZAHAR VANILAT
INGREDIENTE UMPLUTURA DE BRANZA:
700 GR BRANZA DE VACA(EU DOAR 500 AM AVUT)
7 LINGURI DE ZAHAR
3 OUA
3 LINGURI DE FAINA
2 LINGURI DE GRIS
1/4 PLIC PRAF DE COPT
COAJA DE LA O LAMAIE
VANILIE
PREPARARE:
MIXAM OUALE INTREGI ,ADAUGAM ZAHARUL PE RAND,VANILIA,APOI ULEIUL MIXAND INCONTINUU,APOI LAPTELE ALTERNAT CU FAINA,PRAFUL DE COPT,IAR LA SFARSIT CACAO.
VISINELE LE SCURGEM DE ZEAMA,IAR INGREDIENTELE PENTRU UMPLUTURA DE BRANZA SE AMESTECA BINE.
TAPETAM O TAVA CU HARTIE DE COPT,PUNEM JUMATATE DIN COMPOZITIA DE BLAT, PESTE AMESTECUL DE BRANZA SI VISINELE,IAR DEASUPRA RESTUL DE COMPOZITIE.
DAM TAVA LA CUPTOR,LA 180-190 GRADE PENTRU APROXIMATIV 40 DE MINUTE!

POFTA BUNA!


11 comentarii:

Bianca spunea...

Mmmm foarte apetisanta prajitura ta. Cu regimul cum stai? Hiihi:P

giovanna spunea...

ce bine arataaaa/ mamaaaaa...
mi s-a facut o pofta...

sara & Miki spunea...

Arata bestial.. scuze cuvantul... dar mi-ai lasat apa in gura. Pupik.

.✿*E LENA*✿. spunea...

Scumpa mea arată super....deşi
am făcut aseară, am notat şi o voi
încerca şi eu mai ales că nu am
făcut cu brânză niciodată...
Să ai un weekend excelent!
Te pup!

Sarea in bucate spunea...

este buna...cea facuta de lissa arata si mai bine...mie cred ca mi-a iesit compozitia de blat mai subtire si branzica s-a cam dus la fund...dar nu conteaza....s-a papat tot!
asa ca ,va ramene s-o incercati:)
va multumesc!!

ionela spunea...

e super buna prajiturica asta! zic pt ca am facut-o si eu tot de acolo am luat reteta! oricum si a ta arata minunat!

sarah spunea...

imi plac visinele si cred ca prajiturica asta a fost delicioasa.pupici

Sarea in bucate spunea...

ionela draga,daca mai intri aici si vezi mesajul...vreau sa-ti zic ca am incercat sa-ti las un mesaj pe blogul tau,dar nu pot...ceva nu merge,,eventual scoate verificarea cuvantului....:)

sarah s-o incerci cand ai timp si pofta,e buna:)

Federica Simoni spunea...

arrivo tardi....sarà già finito...chissà che buono!!!!

retete- ina spunea...

voi incerca si eu arata apetisant

retete- ina spunea...

arata foarte bine,o sa fac si eu
felicitari
m-as bucura sa-ti spui parerea despre retele mele