03.07.2010

AFRICAN LION SAFARI

IERI AM FACUT O IESIRE IN FAMILIE LA ZOO.UN ZOO MAI SPECIAL ,UNDE TE PLIMBI CU MASINA PRINTRE ANIMALE...ESTE SUPER FRUMOS,ANIMALELE FIIND LA CATIVA METRI DE MASINI, MAIMUTELE FOARTE INDRAZNETE SE URCA PE MASINI,INVATATE FIIND CA UNII LE MAI DAU CEVA DE MANCARE.....
DUPA CE VEZI TOATE ANIMALELE ,PARCHEZI MASINA SI O IEI LA PLIMBARE ,UNDE TE ASTEAPTA ALTE ATRACTII ,CUM AR FI: SPECII DE PASARI, UN FEL DE STRAND PENTRU COPII,SHOW CU ELEFENATI, POTI CHIAR SA TE PLIMBI PE ELEFANT....DECI CE SA MAI ZIC, VA LAS SA ADMIRATI POZELE,CU O PARERA DE RAU ,CA NU EXISTA SI IN ROMANIA ASEMENEA ATRACTII PNTRU COPII:(
























8 comentarii:

sarah spunea...

este superb.ceva asemanator este si in Bangkok.am fost de cateva ori cu prietena mea si fiica acesteia.m-am distrat mai mult eu decat micuta.hihihihi.si da,mare pacat ca in Romania nu exista astfel de parcuri.pupicei multi

Tasha spunea...

Grozav! as vrea si eu sa ma plimb pe acolo!:)

alialexa2006 spunea...

minunat......super frumos...am ramas fara cuvinte...nu ma mai satur sa privesc pozele...pupici si o duminica placuta...

geta spunea...

multumesc pentru ca aiimpartasit cu noi fotografiile...minunate!

Sarea in bucate spunea...

da,e o idee super frumoasa,dezvoltata acum 40 de ani.....la toronto este si un zoo mareee....vom merge si acolo:)intr-o zi:)

Bianca spunea...

Frumoase poze, faina distractia!!

Dee*Dydy spunea...

dic ce tare nu i-a fost frica la ala micu de animale mai ales ca veneau la tine la masina??:-ssm mai am ceva poze de la buni dapi... cu ea nu am facut...telf. meu nu-i asa performant:)):))

Sarea in bucate spunea...

nu ii era frica.....el ar fi vrut sa deschida usa sa le faca draga-draga:)))