06.07.2010

helppp! probleme cu blog-ul!

****azi iulie 07-2010 blogul pare a functiona bine..multumesc tuturor pentru suport,sper sa nu mai aiba nimeni problme cu el! pup***

de aseara nu stiu ce se intampla dar imi dispar comentariile..aseara aveam un comentariu de moderat,iar in momentul cand am dat pe el sa-l citesc,apoi sa-l public...nu era..un mesaj mare ca nu a fost gasit nici un comentariu de moderat...acum dimineata la fel,erau 3....
am schimbat la settings sa nu mai moderez cometariile,sa vedem daca asa intra:) asa ca ,am nevoie de sfaturi

13 comentarii:

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Cred ca este de la ei....si mie mi-au disparut 3 azi....asteptam sa vedem,poate se rezolva treaba!!!

Momo spunea...

draga mea,cred sunt probleme cu blogspot si mie imi apar-dispar comentarii,doar cele de pe word press ramin...totul e sa nu ne dispara si blogul,am auzit ca s-a mai intimplat...poate e ceva temporar ,doar!nu stiu ce sfaturi sa iti dau,cred ca rabdare ,ca ei sa remedieze ce e eronat.asa voi face si eu!

maria elena spunea...

Daca afli ceva nou, as vrea si eu sa stiu, am aceeasui problema si tot de ...aseara, pup.

Diana spunea...

sa stii ca si eu am patit asa, chiar acum am aprobat 2 comentarii, unul apare celalalt nu, desi pe mail apar ca publicate amandoua...

Sarea in bucate spunea...

inseamna ca este ceva la ei....uite asa daca nu mai moderez comentariile voastre..imi apar,dar as vrea sa le moderez....oricum las asa cateva zile si apoi incerc sa-l resetez cum a fost!sper sa rezolve problema!

alison...sper sa nu dispara blog-ul...ar fi pacat si toata munca nostra in zadar:)
va multumesc pentru mesaje!!

Lia spunea...

Mie pe blog imi apar 5 comentarii.
Cu tot cu raspunsurile mele sunt de fapt 11.
Daca dau click pe ele apar toate.
Cred ca e o problema cu Google.
Sa avem rabdare.

maria elena spunea...

La mine s-a remediat, de la sine, sper ca si la tine si la celelalte. Noapte buna!

Anca (tort.personalizat) spunea...

Sfat n-am. Insa ma gandeam ca te ajuta un comentariu in plus ca sa poti "gestiona". Mie imi apare la subsolul articolului tau ca este doar un comentariu, si cand am deschis sa-ti scriu de fapt sunt 3... ciudat... Ma gandesc ca se va rezolva :)

Sarea in bucate spunea...

cred ca s-a rezolvat....am pus sa fie moderate si acum au intrta
cred ca au intrta si cele vechi,pierdute de ieri si azi pt ca-mi apare unul din 5 iulie:) sper sa nu mai am problrmr
va multumesc frumos pentru mesaje si suport:))

maria elena spunea...

La mine iar au reaparut, la voi?

Uica Mihai spunea...

Eu am patit-o cel mai tare cred, pur si simplu mi-a fost blocat contul de gmail si nu am mai putut timp de 12 zile sa mai adaug nimic pe blog. N-am mai avut acces la gmail si nicaieri in afara de facebook. Apoi totul s-a rezolvat cu ajutorul fiului meu care mi-a reconstituit contul dupa nopti de chin. Cred ca a fost vorba de un atac informatic si eram disperat fiindca blogul reprezinta o parte din mine. Sper ca nimeni sa nu mai aiba astfel de evenimente. Va tuc pe toti, Uica MIhai

sarah spunea...

draga mea din pacate eu sunt in plop la acest capitol.mi-as dori sa te ajut dar nu ma ajuta pe mine neuronul meu functional care saracul este doar unul la datorie ceilalti prieteni ai sa au fost restructurati...stii tu probleme cu criza financiara.sper sa se rezovle de la sine problema ta cu blog-ul.pupici

Lira spunea...

Astazi m-am confruntat si eu cu problema comentariilor! Am aprobat un comentariu pe mail, cand sunt la postare imi spune ca am un comentariu si daca vreau sa il vizualizez nu exista. Tind totusi sa cred ca e o problema de la ei, daca se intampla "in masa"