09.08.2014

Creveti si orez in lapte de cocos/ Rice and shrimps in coconut milk



Nu pot sa zic ca am urmat o anume reteta, imi era pofta de ceva mai exotic, asa ca ,in functie de ce aveam la indemana si la ce am mai vazut eu la emisiuni de gatit am trecut la treaba si a rezultat un pranz delicios, usor picant , cu o aroma placuta de la laptele de cocos....hmmm ,va las pe voi sa incercati si apoi sa-mi spuneti daca v-a placut sau nu.

Ingrediente:
2 1/2 cup orez jasmine
100 ml lapte de cocos
apa, sare dupa gust

Pentru creveti:
450 gr creveti( au fost congelati )
2-3 catei de usturoi
putin ulei de masline
50 gr unt
2-3 felii de ghimbir proaspat
150 ml lapte de cocos
putin piper Cayenne
jumatate de ardei gras rosu
2-3 lingurite zahar brun
sare
putina apa
patrunjel verde tocat



Preparare:
Orezul il puneti la fiert in laptele de cocos si apa, 15 minute. Daca lichidul scade prea tare, mai adaugati putina apa. Dupa 15 minute, inchideti focul, puneti peste un capac si lasati deoparte pana pregatiti crevetii.

Intr-o tigaie , puneti putin ulei de masline si untul, apoi cand untul s-a topit adaugati cateii de usturoi taiati marunt, feliile de ghimbir si lasati la foc moale 1-2 minute.
Peste puneti crevetii, putina apa, laptele de cocos, piperul cayenne,ardeiul gras taiat marunt si zaharul brun. Lasati la foc cateva minute. Daca sosul scade prea tare, mai adaugati putina apa.
La sfarsit adaugati sare dupa gust si patrunjel verde tocat.





Pofta Buna!

Niciun comentariu: