18.11.2013

Covridog /Pretzel dog







Sunt singura ca ati auzit de ei, sau chiar ati si mancat. Aveam 5 crenvusti ramasi pe care am decis sa-i transform in covridog.
Am preparat un aluat din 500 gr faina, pe care l-am lasat la dospit pana si-a dublat volumul, dupa care l-am intins subtire si l-am taitat fasii. Inveliti crenvustii in fasiile de aluat.
Preincalziti cuptorul la 180 de grade C
Puneti la foc o oala cu 2 litri de apa in care puneti o lingurita de bircabonat. Cand apa fierbe puneti covridogii si-i lasati 1-2 minute, ei se vor ridica la suprafata.
Ii transferati intr-o tava tapetata cu hartie de copt, ii ungeti cu ou si presarati mac, susan, sare...ce preferati.

Ii lasati pana se rumenesc frumos.
Dupa cum puteti vedea si din poze , mi-a ramas aluat din care am facut 2 covrigi. pe care la fel i-am oparit in apa inainte de ai pune la cuptor.

Sunt tare buni, plus mi-am potolit pofta de covrigii din Romania:)


Pofta Buna!

2 comentarii:

Adina spunea...

Ce aperitiv aratos si rotofei !:)

Unknown spunea...

I want traslate this post! good job!if you like we can follow each other, cam to visit me tacco 12 in cucina
a presto jeasmine