17.05.2013

Cinnamon rolls with cream cheese icing/ Rulouri cu scortisoara si glazura din crema de branza



 Ingrediente aluat:
1 kg faina
1 pliculet drojdie uscata
50 gr unt topit
3 linguri de zahar
lapte caldut cat cuprinde, in jur de 400-500 ml
coaja de portocala

Ingrediente umplutura:
50 gr unt moale
5 linguri zahar
2-3 lingurite scortisoara

Ingrediente glazura:
250 gr crema de branza
zeama de la o lamaie
zeama de la 1/2 portocala
zahar pudra dupa gust



Preparare:
Pentru aluat v-am dat cantitati aproximative , sincer nu am masurat cantitatile, stiam ca am folosit in jur de 1 kg de faina, si un pliculet de drojdie, 3 linguri de zahar, dar nu am masurat untul( am taiat o bucata), iar lapte am folosit cat a cerut faina, am simtit la mana.
Acestea fiind spuse, preparati alautul , pe care il puneti la dospit pana isi dubleaza volumul.


Intre timp pregatiti umplutura si glazura.
Pentru umplutura amestecati bine toate ingredientele.
La glazura, amestecati mai intai crema de branza cu zeama de lamaie si portocala, apoi adaugati zahar pudra dupa gust, dar consisitenta glazurii trebuie sa fie moale.

Preincalziti cuptorul la 180 de grade C.
Dupa ce aluatul a crescut il intindeti subtire, in forma dreptunghiulara, apoil il ungeti peste tot cu crema pentru umplutura si-l rulati.
 
Ruloul format, il taiati in bucati egale, pe care apoi le puneti intr-o tava unsa cu ulei(sau tapatata cu hartie de copt) si le mai lasati la crescut jumatate de ora.
Apoi le dati la cuptor in jur de 30 -40 de minute.
Dupa ce le scoateti din cuptor, peste ele asa fierbinti, puneti glazura.
Foarte bune, aromate:)


Pofta Buna!






Un comentariu:

Unknown spunea...

Vai cat de bine arata!! Lesin de pofta :D