26.05.2013

Tort pentru o viitoare mireasa!





Am fost invitata la o petrecere, gen petrecerea burlacitelor, la care m-am oferit drept cadou sa-i fac tortul. Sper sa placa, am ales eu tema....am fost lasata sa fac ce vreau, desi initial am vrut sa aleg rosu alb si negru ca si culori, avand probleme la ultimul tort sa obtin culoarea neagra, am schimbat culorile in alb, auriu  si un fel de culoarea fildesului. In poze nu se vede, dar tortul este pudrat cu praf auriu si are asa o usoara stralucire.


Sper sa placa:) Duminica placuta!




4 comentarii:

Daniela Addario spunea...

Superb !!! Eu nu m-as indura sa tai, frumusete de tort. Felicitari !

Haplea spunea...

Ce minunatie de tort!!!

Unknown spunea...

Cat e de frumoooos!!!! Superb ;)

Sarea in bucate spunea...

ma bucur ca v-a placut, a fost un success si la petrecere, cel mai tare ma bucur cand le vad bucuria si incantarea pe fetele lor:)