07.12.2012

Raffaello cake

Un tort pe care l-am servit ieri de ziua mea, foarte bun. Reteta am luat-o de pe blog-ul Laurei Sava

Ingrediente blat:
-250 gr biscuiti simpli
-150 gr unt nesarat
-50 gr nuca de cocos(in plus fata de reteta)


Ingrediente crema:
400 ml lapte de cocos(conserva)
250 gr crema de branza
180 gr zahar
4 foite de gelatina sau 8 gr in granule
in jur de 19 bomboane raffaello
2-3 linguri de lichior Pina Colada(puteti inlocui cu esenta de rom)
50 gr nuca de cocos


Preparare:
Macinati biscuitii.  Topiti untul si il amestecati cu biscuitii pisati. In plus fata de reteta am pus 50 gr nuca de cocos la biscuitii macinati si untul topit. Tapetati cu folie alimentara o forma de tort, puneti baza si presati bine cu mana.


Pentru crema:
Inmuiati gelatina in putina apa rece.Puneti la foc laptele de cocos cu zahar si lasati pana da in clocot. Luati vasul de pe foc, adaugati gelatina si amestecati pana aceasta se dizolva. turnati laptelele de cocos peste crema de branza si amestecati bine pana s-a omogenizat toata compozitia. Adaugati lichiorul de cocos, daca aveti, daca nu puneti esenta de rom.


Peste baza de biscuiti, asezati pe margine bomboane raffaello, presatile putin in baza, iar peste turnati crema. Mie mi s-au ridicat bomboanele de pe baza si in plus am pus bomboane si pe mijloc. Deasupra presarati nuca de cocos. Lasati tava la rece peste noapte.


Pofta Buna!



9 comentarii:

Biochimist la cratita spunea...

Ooo, arata uimitor si e super delicios! Fur si eu o felie.

Ioana V. spunea...

arata super bine!

Flori spunea...

Grozav tortulet!

Unknown spunea...

E grozav de bun si aratos acest tort! Pup

Lubita Iancu spunea...

Arata minunat,iar gustul e pe masura!!
LA MULTI ANI!!

Lubita Iancu spunea...

Arata minunat iar gustul e pe masura!!
LA MULTI ANI!!

catkitchen spunea...

Si eu l-am facut de ziua mea , tot de pe blogul Laurei !! Te pup si La multi ani !!!

Haplea spunea...

Superba prezentarea!!

Sarea in bucate spunea...

Mie mi-a placut mult, este pe placul meu, aromat, usor..ador gustul de cocos:) Va multumec frumos:)