14.12.2012

Placinta cu smantana si marar



Aceasta placinta am facut-o in ideea de a folosi anumite produse din frigider care urmau sa expire, este foarte gustoasa .

Ingrediente:
-un pachet foi de placinte
-500 gr smantana
-8 oua
-marar verde tocat
-sare dupa gust


Preparare:
Preincalziti cuptorul la 190 de grade. Ungeti o tava cu putin ulei. Impartiti foile de placinte in jumatate. Asezati in tava jumatate din foi, ungandu-le pe fiecare cu putin ulei.
Amestecati bine smantana , ouale, mararul si putin sare, apoi turnati peste foi umplutura dupa are o acoperiti cu restul de foi, pe care trebuie, la fel ,sa le ungeti cu ulei pe fiecare foaie.
Introduceti tava la cuptor , in jur de 40 de minute, sau pana se rumeneste frumos deasupra.Lasati sa se raceasca si apoi serviti cu multa pofta.
Va puteti "juca" cu ingredinetele, in sensul ca puteti adauga branzeturi, alte condimente.... in functie de preferinte.


Pofta Buna!

5 comentarii:

DiaMar bucataria galbena spunea...

Trebuie musai sa fac si eu,mi-ai facut o pofta de zile mari!Pup!

Unknown spunea...

Foarte buna!! Imi plac grozav placintele cu branza! Pup

Biochimist la cratita spunea...

Cu siguranta delicioasa! Fur si eu un patratel. :)

Bianca spunea...

Ce activa esti pe aici draga:))
Eu am lasat bucataria pt altii:))
Pupici

Sarea in bucate spunea...

Multumesc de vizita fetelor....va poftesc la o felie! bianca draga sa sti ca sunt facut in canada, nepostate...aici si eu cam lenevesc:)))